Antivirus installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annie42

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2001
Hallo allemaal, degene die niet naar voetbal kijken.

Ik zit met een probleem, heb een pc die een virus had en toen bij de "VIRUS' dokter is geweest en die heeft er norton antivirus op gezet en vanaf dat moment loopt de pc steeds vast, nu heb ik hem opniew geinstalleerd (pc) maar kan er met geen mogelijkheid een norton antivirus op krijgen, hij loopt al vast of na enkele tellen of een kwartier, maar installeren ervan gaat dus niet, wie o wie weet daar wat op.

Bedankt en groetjes.

Lukt het je wel de volgende programma'tjes te installeren?

Laat allereerst je PC op Malware, zoals Adware/Spyware en dergelijke troep, scannen met de volgende programmaatjes: Ad Aware en/of Spybot Search en Destroy. Als het probleem er dan nog steeds is, moet je een HijackThis Log plaatsen op het forum.

Hoe plaats ik een HijackThis Log op het forum?

Dat doe je door naar de volgende pagina te gaan: Helpmij tegen spywareoffensief deel 5

Op deze pagina moet je de eerste post goed doorlezen, als je de instructies uitgevoerd hebt die daar staan en je je log gereed hebt, moet je op ”Reageer op Bericht” drukken. Nu kun je je log plakken en er zal zo spoedig mogelijk naar gekeken woorden door de spyware-experts

Plaats je log dus in datzelfde onderwerp en open niet zelf weer een nieuwe!!!

Niet iedereen kijkt naar dat soccertoernooitje hoor.;)

Om welke versie van Norton Antivirus gaat het? Zoek eens naar het verwijdertooltje (rnav.exe) voor die betreffende versie, draai het tooltje en installeer NAV daarna opnieuw. Wie weet lukt het dan wel.

Maar scan eerst even online bij Housecall om te zien of je pc inmiddels weer besmet is: http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Annie42
Allemaal weer hartelijk bedankt, alles werkt weer!!!!!!!!

Hoe heb je het opgelost?

(is handig om te weten voor anderen die misschien hetzelfde probleem tegenkomen)

Door met award te kijken of er geen virus meer was.
Alles van Norton eraf gehaald, ook uit het register en toen ging het wel, maar liep nog wel een keertje vast, ik heb Internet security 2004 en ook nog systemworks, maar dat vind ik wel tegenvallen, voor zoveel geld, het doet weinig, maar dat kan ook aan mij liggen.

Ik ben eigenlijk al vanaf januari bezig, want heb toen een virus gehad en vanaf die tijd heeft het niet meer lekker gelopen, krijg nu ook zo vaak helemaal lege mailtjes en vind dat ook vervelend, maar die verwijder ik wel meteen, maar is wel dagelijks.

In elk geval bedankt tot zover ben ik weer geholpen,

Groetjes.

Ja Hans, bedankt voor je reaktie, maar van die lege mailtjes is dat dan spam, want het vermeld niets.

Om over mijn pc te hebben , ja ik heb in jan. een virus gehad, daar door was ik een deel van mijn schijf kwijt en heb toen alles verwijderd en weer opnieuw gecheckt naar virussen en hij was toen wel vrij er van, maar vanaf die tijd loopt hij veel vast en werkt niet echt lekker meer, ook trager en mijn netwerk deed het als maar niet en dan ook weer het internet, dus ik heb aardig zitten balen en juist vorige week hem toch weer opnieuw geformateerd, dus ging het niet zoals het moest.
Maar ga hem laten nazien met die programma's van jou.

Alsnog bedankt voor je interesse.

Had je al een HijackThis logje op het forum geplaatst?

Nee dat heb ik nog niet gedaan.
Heb wel met Bitdefender laten scannen en is virusvrij.

Maar als jij denkt dat het beter is om dat Hijack This log te laten nazien, dan wil ik het wel, maar ik vind het nogal ingewikkeld, daarom heb ik het niet gedaan.

Groetjes

Het komt eigenlijk hier op neer:

download HijackThis > unzip het naar een bepaalde map die je makkelijk terug kunt vinden > starten > druk op Scan > daarna op Save Log > opslaan als .TXT bestand > Ctrl + A > Ctrl + C > en hier op het forum Ctrl + V

Ctrl + A = Alles selecteren
Ctrl + C= geselecteerde kopieren
Ctrl + V = plakken :)

Hoop dat het Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 15:09:43, on 13-6-2004
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

zo goed is

[mod edit]Helaas op de verkeerde plek[/mod edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Het log is dat je gemaakt hebt is wel goed, maar staat op de verkeerde plek.
Je mag hem nog eens plaatsen maar dan in de link die H@NsiePanzzzer eerder plaatste.;)

Je mag ook op de link van gezina drukken :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan