antivirus uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Celine 12

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2009
hallo iedereen,

ik heb een klein probleempje, ik heb een spelletje dat ik heel graag speel, ( vroeger ging dat op mijn vorige computer, heb nu een nieuwe computer gekocht) maar op de nieuwe computer, blokkeert dit spelletje heel de tijd, zou dit iets met norton te maken hebben bv. dat die dat blokkeert of tegenhoud ofzo?

met vriendelijke groetjes,
Céline

Dat zou eventueel kunnen ja.
Ik zou zeggen, schakel Norton eens uit en kijk wat er dan gebeurt.
Dan kan je doen via het pictogram in het systeem vak en dan rechts klikken. Je zal dan wel een optie zien om het uit te schakelen.

Dat zou eventueel kunnen ja.
Ik zou zeggen, schakel Norton eens uit en kijk wat er dan gebeurt.
Dan kan je doen via het pictogram in het systeem vak en dan rechts klikken. Je zal dan wel een optie zien om het uit te schakelen.

ik heb norton eens uitgeschakeld ( dat ging perfect met de gegevens die je me gegeven had) maar het spelletje bleef blokkeren! maar misschien gaat het later, met de nodige updates ofzo, zou dat kunnen?

Céline

Wat bedoel je eigenlijk met 'blokkeren'. Geeft die een melding als je het spel opent, of wat gebeurd er dan eigenlijk??

Klik eens met de rechtermuis knop op de snelkoppeling van het spel, dan op eigenschappen. Ga naar tabblad compabiliteit, en vink bij 'run als administrator'.
Als je geen Windows XP hebt, zet dan ook een vinkje bij: 'uitvoeren in compabiliteits modus, en selecteer je Windows XP.

Succes

Wat bedoel je eigenlijk met 'blokkeren'. Geeft die een melding als je het spel opent, of wat gebeurd er dan eigenlijk??

Klik eens met de rechtermuis knop op de snelkoppeling van het spel, dan op eigenschappen. Ga naar tabblad compabiliteit, en vink bij 'run als administrator'.
Als je geen Windows XP hebt, zet dan ook een vinkje bij: 'uitvoeren in compabiliteits modus, en selecteer je Windows XP.

Succes

ik bedoel met blokkeren, dat als ik een beetje gespeeld heb op het spelletje, dat hij vast loopt, dan kan ik internet niet sluiten en moet ik wachten. Ik heb je oplossing eens geprobeerd maar ik heb google chrome en hij wou windows XP niet nemen dus heb ik vista genomen maar het ging in het begin, want normaal blokkeert hij na 2 sec. nu duurde het een beetje langer maar hij blokkeerde toch, weet u nog iets wat ik kan doen?

Céline

dus het is een spel via een internet browser als ik het goed begrijp. Nou probeer een andere browser zou ik zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan