Antivirus verdwijnt spoorloos

Status
Niet open voor verdere reacties.

plantopographique

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2001
Ik installeerde onlangs achtereenvolgens NORTON 2004, PANDA Antivirus, en AVG Antivirus. Het vreemde is dat deze software na installatie volledig verdwijnt na 1,2 of 3 dagen. De pictogrammen in de taakbalk verdwijnen spoorloos. Is er misschien een virus in het systeem welke de bescherming doet verdwijnen? Dus eerst NORTON geïnstalleerd: spoorloos verdwenen - dan PANDA geïnstalleerd, opnieuw foetsjie na 1 dag, en dan AVG, ook weer parti !!!

Beter één goede AV dan meerdere, dan kan elkaar heftig in de weg zitten en wel zodanig dat je helemaal niet meer beschermd bent! Scan even online voor de zekerheid: http://www.pandasoftware.com/activescan/com/activescan_principal.htm Maak daarna een keuze wat betreft een Antivirus. Als je NIS 2004 hebt lijkt me de keuze makkelijk, firewall en AV ineen.

Mogelijk verkeerd gelezen, ik lees dat je deze AV's achter elkaar hebt geinstalleerd....

Laatst bewerkt:
Norton en Panda gaat niet samen GEVEN de progjes zelf aan lees maar in readme

Het is mij nog niet helemaal duidelijk of de AV's na elkaar zijn geinstalleerd (dus apart na de uninstall van de vorige) of wel tegelijk op de pc zijn geinstalleerd.

Al de AV's zijn na elkaar geïnstalleerd, behalve NORTON, daar heb ik een deînstallatie van gedaan. Van de andere niet omdat ik geen spoor meer terugvond.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan