Antivirus XP Pro.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjefke29

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2008
hallo,,
ik heb een probleem met een virus dat steeds m'n computer in blijft komen. windows defender vind het virus en verwijdert het goed. maar als ik hem opnieuw opstart staat het weer er op en m'n echte virus scanner (avast) zecht dat er weer iets inprobeert te dringen! windows defender natuurlijk weer aan het loeien enzo en als ik even op verwijderen duw, is hij weg!
Weet iemand iets wat ik kan doen om het geheel te verwijderen?
Het gaat namelijk om het antivirus XP Pro

Mvdg Ron

mijn ervaring verteld me dat me het soms beter is om het virus in de kluis te plaatsen i.p.v. op verwijderen te klikken. volgens mijn vermoeden kan avast het virus dan beter op zijn werking controleren en zijn samenwerkende bestanden op je pc van actie beletten.

@ Tanneke,

Je hebt met enige aanpassing wel gelijk. Je zet niet het virus in de kluis maar het geïnfecteerde bestand. Als je dat gedaan hebt hebt en na verloop van tijd je PC het gewoon blijft doen dan kan je hem ook helemaal verwijderen en hoeft het bestand niet in de kluis te blijven.

antivirus xp pro

Ik denk dat je het over avast hebt,, maar hij heeft het virus juist niet gevonden, toen heb ik windows defender gedownload en die vond hem wel. op dit moment is het virus er af, maar als ik hem opnieuw opstart staat hij er weer op,, ik denk dat hij zich er weer opnieuw op plaats

Gr ron

eerst een backup maken
dan systeem herstel uit zetten en alle hestelpunten wissen
alle overbodige troep wissen met ccleaner
pc scannen met goede virus scannen en antispyware bv avg spybot enz
daarna pc opnieuw opstarten
nog maals scannen !
niks gevonden systeem herstel weer aan zetten

bij problemen kun je dan altijd je backup weer terug zetten !

mijn eerste link bied genoeg oplossingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan