antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.
da's een heel "linke" vraag, waarbij je niet raar op moet kijken als de antwoorden zodadelijk in rijen van 10 binnen komen "rollen" :

elke scanner heeft zijn voor en tegens................

ik, en ik denk vele van ons gebruiken norton, maar ik wil hiermee niet zeggen dat panda slecht is , (geen ervaring mee) maar er zijn meerdere goede antivirus software!

Ik heb hier twee computers, eentje met Norton Internetsecurity 2002 en eentje met Panda Antivirus Platinum 7.0.

Als ik nu zou moeten kiezen zou ik geen van beide nemen. Norton IS neemt veel geheugen in beslag en het uninstallen is lastig. (Bij mij start ie af en toe na het updaten niet meer op. Moet je heel NIS eraf gooien en opnieuw installeren. Heb je aparte programmaatjes voor nodig...):(

Panda Antivirus scant zeer goed, maar vanwege de magere instellingen die je kunt doen is het moeilijk om hem goed z'n werk te laten doen. (Bij mij wordt al het netwerkverkeer geblokt, ook al staat ingesteld dat alles vanaf de netwerkkaart toegang heeft. Daarom zit ik nu zonder effectieve firewall...):confused:

Zo zie je: iedere virusscanner heeft wel wat. Volgende keuze van mij is in ieder geval NOD32 of McAfee.

ThijsKoster,

Zou het kunnen dat Norton internet security het niet goed deed bij jou omdat je tegelijkertijd Panda antivirus erop had?

NIS op de een, Panda op de ander. Ik ben wijs genoeg om geen twee virusscanners op één computer te zetten...:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan