antivirus??

• Onderwerp starter Onderwerp starter sax
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sax

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2001
Mijn zwager heeft via norton gemerkt dat er een virus op zijn computer staat. Norton kan het niet verwijsderen. In middels worden er meer en meer geinfecteerde files ontdekt. Ik kan via de site van Symantec niet achterhalen welk virus dit is. Norton geeft aan dat het een troyaans viris is. Hij maakt files aan als: j6tavb.exe of xjvcea.exe enz.
Internetten is nu ook al niet meer mogelijk en de liveupdate van Norten doet het ook al niet meer.
Hulp is hard nodig....

Wie kan mij helpen??:D :D

Dat kan hij nu al niet meer. Hij kan het internet niet op.

Als het goed is, geeft norton precies aan om welk bestand het gaat, bijvoorbeeld ms32.dll of zo.
Schrijf deze na(a)m(en) op en start de computer in veilige modus, waarop je ze meestal handmatig kan verwijderen.
Het verwijderen van bestanden is wel altijd op eigen risico...

Norton had je toch de naam van de virussen gegeven ga dan naar de site van norton http://www.symantec.com/search/
de naam van het virus in normaal krijg je dan een heel blad met uitleg hoe je het moet verwijderen soms geven ze je zelf een removal.

Nee hij kan niet het internet op, de naam van het virus wordt niet genoemd. Ik probeer het te achterhalen en dan kan ik hem een patch of zo toesturen.

sax

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan