antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

gizmokke

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2011
Berichten
165
hallo welke antivirus geeft de beste beveiliging?ikzelf heb panda pro 2011(betaald) maar ik lees veel dat panda niks is?op veel forums pryzen ze kaspersky de lucht in?kan iemand my dit uitleggen?hartylyk dank
 
Een van de laatste tests vond ik hier, en bevestigt het beeld van voorgaande tests;
Kaspersky scoort idd erg goed maar Panda zit ook in die regionen. Lees het artikel, vergelijk en trek je conclusie!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben gestopt met het lezen van testen, de ene test zegt dat virusscanner A de beste is en B de slechtste.
In een andere test lees je weer het tegenovergestelde.
Ik gebruik Comodo antivirus (gratis) en ben er zeer tevreden over.

Groeten Marcel
 
als je veel vrije tijd hebt kun je de artikelen lezen op avcomparitives.org . Zij voeren erg complete en uitgebreide tests uit. De conclusie kan ik als kort samenvatten. Net als bij auto's bestaan er geen echt slechte meer en is er ook niet 1 de beste. Het nadeel van de testen is vooral dat ze generiek zijn. Voor normaal gebruik voldoen de meeste scanners en is het vooral een kwestie van wat je zelf prettig vind.

Zelf ben ik in de afgelopen jaren diverse malen veranderd. McAfee (betaald), Kaspersky (betaald), Sophos (Zakelijk) en nu als laatste AVG (Gratis). Deze laatste zal ik binnenkort upgraden naar een betaalde versie, zodat ik een uitgebreidere bescherming heb.
 
Al eens gedacht aan Avast?? Dit is toch een van de betere in het Antivirus wereldje. De gratis versie bied genoeg beveiliging, anders kan je een trial versie van de betaalde versie proberen. Succes.

http://www.av.eu/nl/home
 
avast

ik gebruik nu ongeveer 5j panda maar altyd betalen voor verlenging zag ik niet meer zitten.avast heb ik ook even gehad maar na 3 dagen kreeg ik de melding av kan zich niet updaten,kan niet verbinden met de server dacht ik.op de site van secuirity.nl dacht ik gelezen te hebben dat panda faalde in een test en op het comodo forum ( heb comdo firewall) zeggen ze dat kaspersky beter was daarom deze vraag:).zyn die testen wel te geloven? hartelyk dank...
 
Precies wat ik dus al zei, op elke website lees je weer wat anders.
Ik gebruik thuis al jaren naar volle tevredenheid Comodo (Gratis) en op kantoor al jaren naar volle tevredenheid McAfee (betaald).

Groeten Marcel
 
comodo

comodo av is wel niet goed zeggen ze op het forum van comodo zelf.anders had ik de pakket van comodo op de pc draaien,uitstekende firewall,defensie +. na dat ik van panda naar avast overstapte was ik tevreden,hoorde veel goeds over avast en nogwel gratis maar dat niet kunnen updaten heeft me terug laten overstappen naar panda totdat ik hoorde dat panda niet goed was en uw systeem vertraagde .nu over dat laatste heb ik totaal geen last van...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan