antiviruspro2009 en spyhunter 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

hdieterman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 nov 2008
Sinds een paar weken heb ik het programma antiviruspro2009 op de pc. Een vervelende virus die je doorlootst naar uiteindelijk creditcard gegevens. Op google een tip gekregen dat spyhunter 3 de virus antiviruspro2009 kan verwijderen van je pc.
Is spyhunter 2 inderdaad het programma dat mij helpt met verwijderen van de virus?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

re

Ik weet het niet,
Wat ik wel weet is dat die irusscanner die jij nu hebt, zichzelf instaleerd. Dus zonder toestemming. Ik had die virusscanner zelf ook. Heel erg eritant. Ik heb er nieuwe windows op moete zetten, maar 2 dagen later heeft een kennis mij verteld hoe ik die virus moest verwijderen. Alleen ben ik het vergeten, en is mijn kennis helaas overleden.

Meer kan ik je niet helpen

bedankt al vast voor je snelle reactie, wie weet komen er nog meer reacties

Bertus en Mario, bedankt voor jullie tips.
Ik zal het gaan proberen!:thumb:

Groetjes,
Heijo

ben er eventjes tussenuit geweest, zal in de kerstvakantie jullie suggesties gaan proberen en mijn bevindingen laten weten, sorry voor het late reageren, het was even niet anders

Laatst bewerkt:
antivirus 2009 pro

Omdat de pc niet meer voor- en achteruit wou heb ik mijn zwager, die werkt op een it-afdeling gevraagd. Hij heeft alles dubieuze virusbestanden (± 97) en antivirus 2009 pro voor mij verwijderd met McAfee. Dit programma draait nu ook op mijn pc en alles werkt weer naar behoren!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan