antw. op TheSearchMail.com Bar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leonardo28

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mei 2004
Gisteren heb ik een vraag gesteld en de log erbij gevoegd over die nare TheSearchMail.com.Bar in IE.
Ik krijg telkens e-mails dat er op die vraag gereageerd zou zijn, zie echter niets in het forum dat een antwoord en of reactie op mijn vraag is.
Zit ik nu helemaal scheel te kijken of zou die SearchBar de boosdoener zijn??
Moet dat ding maar snel van mijn PC af zien te krijgen, ik hoor graag de oplossing.

Groeten van,

Leo.

Klopt, je wordt elke keer nadat je op het forum gekeken hebt weer geinformeerd als er een nieuw bericht geplaatst is. Pieter en Olav kunnen niet alles tegelijk en daarbij komt nog dat het vandaag Helpmijdag is, en hun waarschijnlijk zich lopen vol te gieten:D en hier dus niet kunnen zijn. don't worry, mocht je log per ongeluk over het hoofd gezien worden, zou je je log even opnieuw moeten posten.

wacht hier wel mee tot morgenavond ofzo :)

Geplaatst door H@NsiePanzzzer
en daarbij komt nog dat het vandaag Helpmijdag is, en hun waarschijnlijk zich lopen vol te gieten:D en hier dus niet kunnen zijn. :)

Ik ben gewoon thuis, dus niet aanwezig op de helpmijdag, alleen ben ik op dit moment bezig mijn eigen PC te herstellen van een foutmelding. Kan even duren, moet verscheidene software opnieuw installeren.

Olav

Geplaatst door H@NsiePanzzzer
en doe je dat in bed :8-0:

:8-0:
:cool: Ok suc6, wat was er fout gegaan? toch geen spyware he:D

hehehehe nee zover kom ik niet en een beeldscherm van 11 kg is nogal zwaar op je benen als je in bed ligt.
Maar zet met een 16 kleuren op een resolutie van 800 x 600 en een installatie die stond te draaien, dus niet echt in de gelegenheid om verdere aanpassingen te maken nog in mijn profiel.

:thumb:
Olav

Geplaatst door Olav

hehehehe nee zover kom ik niet en een beeldscherm van 11 kg is nogal zwaar op je benen als je in bed ligt.
Maar zet met een 16 kleuren op een resolutie van 800 x 600 en een installatie die stond te draaien, dus niet echt in de gelegenheid om verdere aanpassingen te maken nog in mijn profiel.

:thumb:
Olav

Ah zat dat zo :) Naja als ie het maar weer doet he:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan