antwoord van eerdere mail niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

pedrojos

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 apr 2007
Wanneer ik vanuit Outlook een bericht stuur naar iemand met webbased mail, en deze persoon antwoordt via 'reply'' dan zie ik alleen het door mij verstuurde bericht maar niet het antwoord.
Hoe los ik dit op?

Nou dat is een instelling van de tegenpartij, dus als die niet heeft aangegeven dat het originele bericht moet mee verzonden worden, zie jij die dus ook niet in de reply.

Ik zie juist wel het oorspronkelijke bericht (van mij), maar niet het antwoord van degene naar wie ik het bericht had gestuurd. Als het bericht binnenkomt zie ik het antwoord wel even in het systeemvak, maar als ik het bericht open is het antwoord weg.

Ik zeg eerlijk, heb mn Email instellingen nog nooit op webbased mail gezet. Mischien kun je deze proberen terug te zetten naar text based mail.

Dan zou het toch wel voorbij moeten zijn denk ik. Kijk als de ander niet webbased mail gebruikt, kan ik me voorstellen dat Outlook in de war raakt.

Ik zie juist wel het oorspronkelijke bericht (van mij), maar niet het antwoord van degene naar wie ik het bericht had gestuurd. Als het bericht binnenkomt zie ik het antwoord wel even in het systeemvak, maar als ik het bericht open is het antwoord weg.

gebruik je AVG virusscanner?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan