Antwoorden altijd richten aan bepaald adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gilbertkeuh

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2007
Berichten
16
Een goede middag,

In Outlook gebruik ik verschillende accounts tegelijkertijd. Nu zou ik graag willen dat ongeacht de account die ik gebruik, alle antwoorden gericht worden aan één welbepaalde account. Ik weet dat ik dat per bericht kan instellen, maar kon niets vinden over een algemene instelling die geldt voor elke e-mail die ik verstuur. Dat zou voor mij minder omslachtig zijn. Misschien heb ik hier meer geluk!

Alvast bedankt,

G.
 
Hoi,

Dat betekent dus eigenlijk dat je de smtp-server (voor het verzenden van berichten) van alle ándere accounts niet wilt gebruiken.
Vul daar dus niks in, behalve bij de account die je altijd wilt gebruiken.
 
Hallo,

Bedankt voor uw antwoord. Misschien moet ik iets omstandiger uitleggen zodat het allemaal duidelijker wordt.

Soms werk ik van thuis uit en soms buitenshuis, via het gsm-netwerk. Het probleem is dat ik met mijn gebruikelijke e-mailadres niets kan versturen via het gsm-netwerk (iets met de uitgaande server?). Om te vermijden dat ik altijd een instelling moet gaan wijzigen, telkens als ik op verplaatsing ben, gebruik ik een Hotmail-adres met de Outlook Connector. Daarmee lukt het wel om e-mails te versturen via het gsm-netwerk. Alleen wil ik niet dat mijn contactpersonen, door op 'Beantwoorden' te klikken, terugsturen naar dat Hotmail-adres. Ik weet dat ik per afzonderlijke e-mail de optie 'antwoorden richten aan' kan gebruiken, maar vroeg mij enkel af of er ergens een instelling bestaat waarmee alle inkomende e-mails (dus, alle antwoorden op e-mails die ikzelf heb verstuurd) altijd aan hetzelfde adres gericht worden.

Beste groeten,

G.
 
Aha ..... dat is 'duidelijkher'.
Ik geef mijn antwoord graag voor een betere, maar denk dat dat niet kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan