anwb site

Status
Niet open voor verdere reacties.

willempie

Verenigingslid
Lid geworden
9 feb 2001
heb een probleem op de anwb site.De site werkt goed behalve al ik naar (mijn anwb)wil dan krijg ik een 505 error en later kan pagina niet weer geven.Volgens anwb ligt het aan mijn popup blokkering.Ik heb dit uitgeschakeld maar helaas helpt dit niet.Ligt het nu bij mij of bij hun.

Het ligt aan jouw pc(instellingen), hier geen problemen.
Nu nog uitzoeken wáár het aan ligt. Gebruik je de Windows firewall of een exnterne?

Mogelijk ooit iets of iemand de ANWB op de "zwarte" lijst gezet. Schakel 'm eens uit en kijk wat de site dan doet.

haalt niks uit (kan pagina niet weergeven)

heb het net op een andere pc geprobeerd een laptop maar ook daar lukt het niet.Zit hier wel achter een router.

Laatst bewerkt door een moderator:
Oké, daar ik van routerinstellingen geen tierelier verstand heb, kan ik je daarmee helaas niet helpen.

kan toch niet zo zijn dat een router deze problemen kan veroorzaken.op de pc van mijn dochter werkt het ook niet.kan dit aan upc liggen misschien.

Als ze allemaal áchter de router zitten, waarom zou die dat dan niet kunnen veroorzaken? Zoals ik al schreef, ik heb geen verstand van routers, maar weet wel dat er het nodige ingesteld kan worden.

Laatst bewerkt:
probleem opgelost lag aan de router.Amdere router aangesloten en het werkt .Allemaal bedankt voor de moeite.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan