any ideas?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand een idee wat je wilt? Of wat je van plan bent? Of wat je wel- en niet kan?
Iets duidelijker is handig.

Deze sectie is voor het testen van een reeds werkend progje.
Sectie-mod ingelicht.
 
Vertel eerst eens wat je precies wil maken anders kunnen wij natuurlijk ook niks bedenken. en welke Vb gebruik je?
 
vingerafdruk herkenning

Ik heb iets wat ik al tijden wil doen maar nooit tijd voor heb.
Ik heb namelijk een laptop met een vingerafdruk scanner.

Nou zijn de huidige vingerafdruk scanner programma's allenmaal programma's waar je voor moet betalen en dat BETALEN gaat tegen mijn principes in als computer gebruiker.
:D
(Computers & internet moeten meer als gratis bibliotheek gebruikt worden zoals de linux community al geruime tijd doet)

Nou had ik als idee om een programma te maken die een vingerafdruk kan lezen en dan deze te controleren bij met een database die alle vingerafdrukken van bijvoorbeelt een bedrijf heeft.

nou hebben niet alle computers een vingerafdruk scanner maar je kan bijvoorbeelt een plaatje van een vingerafdruk kunnen gebruiken of zo.

Ikzelf kan meerdere programeertalen waaronder C++ en VB .net 2005 nou denk ik zelf dat dit meer een taakje is voor C++ maar mischien kan iemand hier iets mee. Of misschien heeft iemand op dit forum al eens een keer gewerkt aan patroon herkenning.
zoja doe dan ff een replytje op dit berichtje sturen.

Fly3rbug
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan