AnyDvD 6.4.3.2 (fout)

Status
Niet open voor verdere reacties.

nighthunter

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2008
hallo

ik heb 30 dagen geleden anydvd gekocht maar nu krijg ik deze fout:
uw proefperiode is verlopen

nou dacht ik van wat is dit nu???

ik heb er een register file bij gekregen waarme ik dus mijn anydvd kan registreren maar dat had ik al gedaan meteen toen ik het programma had geinstaleerd. dus deet ik het opnieuw maar geen resultaat

wat kan er verkeerd zijn? is er mischien iets blijfen hangen van de vorige versie van anydvd? ik had voorheen altijd versie 6.1.x.x maar dan wel de trail

mischien iets in het register verwijderen? maar wat?

greetings, nighthunter

uninstall all any dvd rommel eerst
daarna instaleer je de aangekochte versie en registreer het.
als het niet werkt neem je contact op met slysoift

hallo

dat heb ik al geprobeert maar niets geholpen

ik lees veel op websites dat na een trail dingen blijfen hangen zoals trailcodes maar waar zitten deze?

groeten

Waar heb jij deze gekocht want normaal krijg je er een serial bij een geen register bestand!

Die zitten er alleen bij als crack !!

nee dit niet zo

bij clonedvd krijg je een code dat heb ik dus ook
bij clonecd krijg je ook een code deze heb ik ook

maar bij anydvd krijg je een register of zoals zij het noemen een anykey of zoiets
die je moet openen met het programma registeranydvd.exe en dan open je het bestand en zegt het ''de code is met succes toegevoegt start het programma nu opnieuw'' nou dan start ik het op nieuw niets aan de hand het staat dan keurig op mijn naam geregistreert alles werkt dan maar wanneer ik mijn computer opnieuw opstart krijg ik de melding dat mijn proefperiode is verlopen wat dus niet het geval is met clonedvd en clonecd wie wel werken na een herstart

wat kan het probleem zijn?

groeten nighthunter

Hmm, raar hoor. Dan zou ik het mis hebben. Ik heb ook ANY DVD maar gewoon met een serial.

Als alles zo is als jij zegt dan zou ik even een mail naar de support sturen. Die is erg goed en helpen je zo verder.

ok dan zal ik dat wel eens proberen

maar als ik een serial had gehad want er staat wel its van serial in dat .reg bestand waar zal ik dat dan kunnen invoeren? want waneer ik de trailversie van de site download en instaleer kan ik helamaal niets doen er komt meteen dat schermpje voor en dan uw versie bla bla bla.

greetings

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan