Anyviewer

Status
Niet open voor verdere reacties.

lady42

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Om een lang verhaal kort te maken. Ik krijg van af mijn laptop alleen zwart beeld op 2 PC's. 1 jaar geleden werkte het perfect. Vanaf mij snartphone heb ik wel een normaal, maar klein beeld. Ik ga morgen op vakanie en dan zou het moeten werken.

Ik snap je vraag niet, noch wat dat met je vakantie te maken heeft. Of neem je een laptop én twee pc's mee op vakantie?
Dus leg even uit wat je aan het doen bent, en wat er dan niet (meer) werkt.

2 pc's thuis en laptop mee op reis. vanaf mijn vakantie adres wil ik in 1 of beide pc's kunnen. 1 jaar geleden lukt dat prima met Anyviewer, maar nu dus niet meer. Ik lrijg alleen zwarte remote desktops te zien op mijn laptop. Andersom werkt het wel, maar daar heb ik niks aan

Inmiddels zit ik op mijn vakantieadres, maar kan nog steeds niet in mijn conputers thuis. Ik moet er gewoon in kunnen met Anyviewer, maar krijg nog steeds een zwart beeld. Ik hoop toch dat iemand een goede oplossing voor mij heeft.

Inmiddels lijkt het erop dat er in mijn laptop iets niet goed staat, want met mijn smartphone kan ik wel in mijn 2 PC's. Alleen is dat op zo'n klein schermpje niet echt werkbaar.

Is het mogelijk dat de thuid-pc's in staapstand zijn?
Wellicht heb hier momenteel niets aan (omdat je op vakantie bent) maar dat zou ik als eerste checken wanneer je weet thuis bent.
- Druk op Win + R, typ powercfg.cpl en druk op Enter.
- Kies Nooit in slaapstand zetten bij zowel batterij als netstroom.

Ben benieuwd

Verwijder die anyviewer eens en installeer daarna opnieuw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan