AOC F22S+ Zeer vreemd probleem met scherm.

Status
Niet open voor verdere reacties.

brentgeysmans

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2010
Hallo

Ik heb dus een AOC F22S+ (http://azerty.nl/producten/product_detail/?ID=251590 Alle specificaties + Het is de site waar ik hem via gekocht heb.)
Ik kreeg de laatste paar dagen wat last van de slaapstand. Als hij iet wat lang in de slaapstand stond kon ik er niets meer aan doen om hem daar uit te krijgen, behalve de pc reboten. Het echte probleem hier nu is dat nadat ik de pc weer eens gereboot had, plots mijn scherm overdreven helder was, de refresh rate plots zeer laag was (niet persee laag, maar afbeeldingen blijven als het waren even staan en "fade" traag weg, en het duurt even om de afbeelding op een andere plaats terug te laden, precies alsof die doorzichtig is en dan stil aan weer zichtbaar word (dit duurt ongeveer een 2 tal seconden) , bv. als ik mijn cursor beweeg zie je er precies een hele rij hologrammen achteraan. ) en er blijven strepen op het scherm staan van vensters die ik verslepen heb (bv. als ik op het windows inlog scherm ben, net nadat ik de pc geboot heb, kan je als je goed kijkt het firefox venster zien van de vorige keer dat ik op de pc zat)

Dit is eigenlijk vrij plots gebeurd, en ik erger me er vreselijk op.
Wat zou dit kunnen zijn en is er een manier waarop ik dit zelf kan oplossen?

Alvast bedankt,

Brent G.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan