AOE 3 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

apiedoedoe

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2007
hallo ik heb aoe 3 gedownload en geinstaleerd en ik wil het splen dus ik klik op het snelkopenling en het vroeg naar disc 1 dus ik heb dat op een cd'tje gezet er probeerde nog eens maar toen vroeg die weer naar disc 1 en darna kwam een fout melding van windos en zij dat er een fout is op getreden en dat ik het programa moet afsluiten.

ps ik heb vista

je moet er een crack over heen gooien, er staat als het goed is in een map die je gedownload hebt. En anders moet je ff op google zoeken wel goed uitkijken met wat je download want er zit ook een heleboel verkeerde stuff bij

hallo,

Om duidelijker te beschrijven wat Gangkill zegt is dat je na het downloaden gelijk een virusscan over dat bestand doet en nadat je het hebt geinstalleerd moet je een crack hebben zit meestal in de cd onder het map CRACK of PATCH die bestand moet je kopieren en plakken in het map waar je hem hebt geinstalleerd ik neem aan c:\Program Files\Microsoft Games\ Age Of Empires III

oke

maar waar kan k een patch of een crack goed vinden en er ston bij zo'n instructie dat er bij is gedownload:Auto run disk , and it should start the installer. If not, explore the disk and click install.bat

serial numbers are on the disk.

enjoy... jakesdad ;

daar snapte ik er niks van

hallo,

Hem je kan dan op de site waarvan je hem hebt gedownload zoeken naar AOE III Crack en dan vind je wel iets dat het zal doen:thumb:

maar waar kan k een patch of een crack goed vinden
daar snapte ik er niks van

Maar een patch en een crack zijn niet het zelfde
Een patch die worden uitgegeven door de maker van het spel om bijvoorbeeld fouten uit het spel te halen en nieuwe content toevoegen
En een crack die zorgt er voor dat je geen cd/dvd niet hoeft te gebruiken

ik heb deze crack *knip* gedownload en in het map geplaatst maar het werky niet

edit -- géén links naar cracks toegestaan, zie de huisregels -- KwarK

Laatst bewerkt door een moderator:
probeer maar een andere site deze ziet er niet betrouwbaar uit:confused:

ik heb het van deze site *knip* ook geprobeer maar dat werkt ook niet

edit -- óók geen torrents aub -- KwarK

Laatst bewerkt door een moderator:
Je moet bij deze crack dubbelklikken dat staat in de handleiding

ik heb het geprobeer maar lukt niet ik heb een paar andre cracks geprobeer en dat werkt ook niet heef iemand een link naar een aoe 3 full game of een goede crack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan