Aopen 48x12x50x

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascal1234

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2001
Ik heb een heel vreemd probleem met mijn brander, hij heeft het tot nu toe altijd perfect gedaan.
Als ik een CD brandt maakt nie uit of het een image, audio of data is dan gaan de eerste (ongeveer) 70% perfect, maar dan loopt de recoderbuffer helemaal leeg dan w8 de brander, vult de recoderbuffer weer en gaat de brander verder met branden (hij heeft bufferunderunprotection).
Wat tot gevolg heeft dat de brander bij het branden van 1 CD zo'n 30x stopt en weer verder gaat. De CD's die gebrand worden doen het ook gewoon, maar toch vind ik het vervelend. Wie weet hoe ik dit oplos?

Groeten,
Pascal

Brandsoftware?

Mmm, heb je niet al teveel programma's draaien? Heb je genoeg geheugen in je PC? Is de brander wel goed aangesloten op de IDE-poort?

Ik heb aan mijn hele PC-configuratie nix veranderd, maar wat me verder nog opvalt is dat ik "vroeger" (2 maandjes geleden ofzo) tijdens het branden gewoon van alles kon doen en dat het branden dan zonder ook maar 1 bufferunderun verliep. Als ik echter nu brand word mijn hele PC super traag(echt super traag, de muis beweegt langzaam enzo)....

Het lijkt wel of de brander ineens veel meer systeembronnen nodig heeft?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan