Aopen cd-rw CRW4048 probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oerty

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2006
Berichten
8
beste mensen,

ik heb een probleempje met branden....steeds als ik een cd wil branden , met welke software dan ook, mislukt ie en krijg ik het bericht dat de fixatie niet kon worden uitgevoerd...

kan iemand me vertellen hoe ik dit probleem oplos???
ik gebruik de Aopen cd-rw CRW4048 brander...

MVG, Oerty
 
Nouwwwwwww, het vertelde je in ieder geval dat het heel goed aan de kwaliteit van je cd's kon liggen. Ook al hebben ze het voorheen goed gedaan bla bla bla.

Probeer het toch maar eens met een ander merk.
 
Elisa zei:
Nouwwwwwww, het vertelde je in ieder geval dat het heel goed aan de kwaliteit van je cd's kon liggen. Ook al hebben ze het voorheen goed gedaan bla bla bla.

Probeer het toch maar eens met een ander merk.
ik heb er drie verschillende geprobeerd en nieuwe firmware had ik al net gedaan...dus ja ....
 
Ja, dan sta je inderdaad met je rug tegen de muur.
Firmware nieuw en verschillende brandprogramma's.
Wat die cd's betreft ......als je tenminste 3 verschillende merken bedoelt. Anders moet je dat alsnog proberen. Je kunt n.l. gewoon een waardeloze partij cd's hebben.

De melding die je krijgt betekent dat de brander zich niet in kan stellen op de media die je ingelegd hebt.


Brand je niet op een te hoge snelheid?
Probeer het eens voor de aardigheid op 2x.
 
Elisa zei:
Ja, dan sta je inderdaad met je rug tegen de muur.
Firmware nieuw en verschillende brandprogramma's.
Wat die cd's betreft ......als je tenminste 3 verschillende merken bedoelt. Anders moet je dat alsnog proberen. Je kunt n.l. gewoon een waardeloze partij cd's hebben.

De melding die je krijgt betekent dat de brander zich niet in kan stellen op de media die je ingelegd hebt.


Brand je niet op een te hoge snelheid?
Probeer het eens voor de aardigheid op 2x.
Heej Elisa,
nadat ik TDK Philips Mmore had geprobeerd lukte het nog niet....vandaag ff Sony geprobeerd en hij doet het weer:D

Bedankt voor al je hulp...


Groetjes, Oerty
 
Nou, gelukkig voor jou!
Hopelijk hoefde je niet al te veel cd's aan te schaffen en had je aardig buren.

Succes met branden!
 
Elisa zei:
Nou, gelukkig voor jou!
Hopelijk hoefde je niet al te veel cd's aan te schaffen en had je aardig buren.

Succes met branden!
Ja, dat was mooi alleen geeft ie nu aan dat de calibratie vol is ofzo...weet jij toevallig wat k hiermee moet:S?

greetzzzz
 
Hier hebben ze het ook weer over niet goed kunnen instellen.
Schijf eens de complete foutmelding hier. Daar kan ik meer mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan