AOpen CDRW 4852

Status
Niet open voor verdere reacties.

VinceStar

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2004
Ik heb een AOpen CDRW 4852 aangesloten op een pc met win98. Maar het probleem is windows herkent de brander niet en de originele software heb ik niet meer. De site van AOpen geeft alleen executables voor updates maar dan moet windows de brander al herkennen. Ik heb dus eigelijk het .inf bestand nodig wat normaal megelevert wordt op diskette/cd. Weet iemand waar ik dit kan halen of kan iemand het voor me online zetten?

mvg,

Vince

hoi

moet je daar drivers voor hebben dan?

als je hem toch in bios detecteerd is het toch goed?:rolleyes:

volgens mij herkent windows hem dan gewoon

even nero instaleren en hij doet het toch?

suc6 groetjes mike

Ja ik denk het wel, Nero staat er niet op en heb ik ook zo niet bij de hand. Ik heb geprobeert een cd te branden onder windows media player [10] en die gaf aan dat er geen brandprogramma aanwezig was. Onder Deze Computer wordt deze echter weergeven en een cd kan ook gelezen worden. Onder apparaatbeheer staat echter dat het "een standaard cdromspeler" is en dat is nooit goed. Dus ik heb wel drivers nodig lijkt me..

hoi

hoi ik heb wat drivers kunnen vinden

probeer eensdeze

misschien heb je hier wat aan

suc6 groetjes mike

ach ja als je het helemaal zat bent is er maar 1 oplossing toch? juist, win xp installeren. het is dan een amd k6 met 395mhz en 128mb ram erin maarja het draait :)

OPGELOST! :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan