AOpen DUW 1608/ARR wissen rewritables

Status
Niet open voor verdere reacties.

john8662

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2002
Ik heb twee dagen geleden de AOpen dvd-rw gekocht, maar heb problemen met wissen van rewritables. Ben al de hele dag bezig geweest op het forum van AOpen, al vanalles geprobeerd maar niks verder gekomen. http://club.aopen.com.tw/forum/viewmessage.asp?forumID=44&MessageID=64403

Probleem is iedere keer als ik een cdrw of een dvdrw wil wissen dat ie na 20 seconden het schijfje eruit gooit. In welk programma dan ook, en of ik dat snel wissen doe of helemaal. Alleen pinnacle instand cd/dvd die zegt dat het een niet compatible schijfje is. Schrijven heb ik een paar keer geprobeerd en ging goed, alleen weer wissen is een probleem dan.

Heb net mijn oude cd-rw er weer ingezet en die is nou bezig om mijn cd te wissen en loopt gewoon door, dus het ligt ook niet aan de schijfjes.

Of ligt dit gewoon aan de brander en moet ik die om gaan ruilen voor een andere?

Ik heb verder geen ervaring met dit probleem maar wat ik veel lees over nieuwe DVD schrijvers is dat ze soms problemen geven met wat jij nu aangeeft. Het volgende zou je kunnen proberen:
Probeer een ander merk media (schijf)
Upgrade je firmware (laatste versie)

Firmware heb ik al geupgrade, en heb met twee verschillende cd-rw's en twee verschillende dvd-rw's geprobeerd.

Dan zou ik terug gaan naar de winkel, misschien dat die de oplossing hebben, zo niet, een andere writer aanbieden die wel goed functioneert.

Ben net terug van de winkel, hebben hem omgeruild voor een Pioneer DVR-108. Ben op het moment al rewritables aan het wissen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan