aopen dvd 1648

Status
Niet open voor verdere reacties.
........was reeds onderweg naar je "hoofdaccount", inmiddels met verandere extensie. Ik ben benieuwd..............

Zou het kunnen dat jouw provider een preventieve / actieve scan uitvoert en geen .exe files wil bezorgen ?

Oeps, ik was mijn vorige bericht aan het typen toen jij het daarboven staande berichtje typte....... :D :D

Ik heb beide firwares geprobeerd, maar beide haalden niks uit. Hij blijft om een schijf vragen, terwijl er een in zit.

Pasja bedankt voor de moeite :thumb: :thumb: :thumb:

Als verder iemand misschien hetzelfde probleem heeft gehad , laat het me dan weten.
Anders moet ik ermee terug naar de winkel en dat is niet in de buurt.

Even voor de beeldvorming:

het probleem is dus dat de Aopen om een schijfje zeurt terwijl er al een inzit ?

Je hebt vast al diverse schijven geprobeerd ?

Wat nog te proberen is:

in apparaatbeheer de drive de-installeren / installatie ongedaan maken en daarna opnieuw opstarten. De drive wordt "opnieuw" door Windows gevonden en benodigde stuurpgramma's opnieuw geinstalleerd.

Werkt dat ook niet dan zou je idd. kunnen gaan denken aan een heel ordinaire hardwarefout, m.a.w. 't ding is stuk.

heb ik ook al geprobeerd, maar bleef hetzelfde doen.
Ik ben ook bang dat het een hardware fout is.

Idd.

Ik vraag mij trouwens af of het dan wel de moeite waard is om naar de leverancier te rijden, zeker als het wat verder weg is.

Wat kost vandaag de dag een nieuwe DVD lezer..... tientje of 2 ? Das maximaal dan 16 liter Euro en 16 liter benzine betekent bij een gemiddelde auto, zo'n 200 kilometer. Als die leverancier op 150 kilometer afstand zit (300 v.v.) dan is een nieuwe "om de hoek" kopen wellicht al voordeliger................... ;) :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan