Apache en Kubuntu 6.06 en installer van ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Seggelinck

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2006
Geachte lezer
Wie kan mij kort zeggen wat het verschil is tussen Apache en Linux (Kubuntu)

Hoe installeer ik het op een externe harde schijf 250GB om Windows niet te belasten.

En hoe krijg ik de complete versie van MYSQL en PHP 5 compleet draaiende ook het liefst extern. (moet het boek PHP5&MYSQL van Arjan Burger doorspitten maar helaas begint dat niet duidelijk met installeren.

Ik krijg bij het installeren en dan het opstarten van MYSQL de foutmelding dat hij last heeft van .. weet ik niet meer(maar dat spam tegenhoud) dus hoe omzijl ik die fout, wat moet ik doen!
Door men ziekte heb ik problemen met geheugen vandaar graag even hulp bij het installeren.
Alleen Windows XP Home mag niet in gevaar komen.

A.U.B hulp

Gabriel

probeer het eens met Xampp
alleen dat buiten windows installeren dat gaat niet lukken, elk server gerelateerd programma zal onderdelen van het besturingssysteem nodig hebben om te functioneren

XAMPP heb ik gedaan...

Jheroen zei:
probeer het eens met Xampp
alleen dat buiten windows installeren dat gaat niet lukken, elk server gerelateerd programma zal onderdelen van het besturingssysteem nodig hebben om te functioneren

Ik heb via dat boek van PHP5&MYSQL die opdracht uitgevoerd, en dan krijg ik bij gebruik ofwel je krijgt dan een schermpje XAMPP en ga je dan b.v. Apache doen, dan gaat het goed--- doe je dat ook met MySql dan krijg ik een foutmelding, en nu weet ik het niet uit men hoofd maar volgens mij is dat een foutmelding over spam tegenhouden. En waar kan dat in zitten. Ik gebruik Norton Works - Utilities 2006- en Sweeper, en een monteur heeft Microsoft Defender erop gezet, wat zou dan die storing kunnen zijn. Als dat is opgelost lijkt het goed te gaan!

Seggelinck zei:
Wie kan mij kort zeggen wat het verschil is tussen Apache en Linux (Kubuntu)

Apache: Open-Source Webserver
Linux: Open-Source OS (besturingssysteem)

Korter krijg je het niet denk ik ;)

Seggelinck zei:
Ik heb via dat boek van PHP5&MYSQL die opdracht uitgevoerd
Welke opdracht?

Welkom bij Helpmij.nl

Ik heb de vraag verplaats naar een geschiktere plek.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan