Apache niet te zien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Info.php moet je gewoon kunnen runnen, want het staat in de root en je hebt verder geen andere directories staan. Zo staat test.php ook in de root en die heb ik wel kunnen runnen(ik denk dat je nu mij ip-adres gevangen hebt, hahaha).

Even uitvoerrechten aan info.php te geven.

Als localhost(aanelkaar intypen) niet werkt, dan je computernaam intypen.

Dennis.

nee, dat ligt aan de inhoud van info.php, daar staat dit in:

PHP:
if($_SERVER['REMOTE_ADDR'] != $iMyIp)
{
   echo "Restricted area.";
   die();
}
phpinfo();

Ik denk dat jij dezelfde router als ik heb, dus ik vraag je nu iets anders.. over msn-messenger. Weet jij toevallig hoe ik audio-conversaties kan laten slagen met deze router? Ik weet dat er iets is met die router waardoor hij het niet doorlaat, maar ik weet niet wat.. Weet jij dit?

(Ik weet dat dit totaal offtopic is, maar het lijkt me nutteloos om hier een ander topic voor te openen.)

Laatst bewerkt:
Aha!, vandaar. Je kunt er ook eentje maken waarvan er alleen de onderste regel in voorkomt.

Enfin, nu even weer terzake. Je had over een sub-domain, dat begrijp ik eigenlijk niet zo goed. Maar je kunt je php-scripts toch ook gewoon in de root plaatsen?

Dennis.

Geplaatst door Sander1001
Ik denk dat jij dezelfde router als ik heb, dus ik vraag je nu iets anders.. over msn-messenger. Weet jij toevallig hoe ik audio-conversaties kan laten slagen met deze router? Ik weet dat er iets is met die router waardoor hij het niet doorlaat, maar ik weet niet wat.. Weet jij dit?
Ik denk ook dat wij dezelfde router hebben.

Eerlijk gezegd heb ik nog nooit eerder met "audio-conversaties " gedaan, het spijt mij dat ik jou in deze niet verder kan helpen. Het is zeker dat aan de router gelegen is, althans er moeten m.i. bepaalde poorten worden geopend voor die functie.

Dennis.

Dat met apache vogel ik zelf wel uit :P Het werkt nu en dat is het belangrijkste,..

Maar weet jij geen antwoord op mijn vraag over msn-messenger? :eek:

edit: te laat, even jouw bericht lezen :p

edit2: als ik dus uitzoek welke poort msn daarvoor gebruikt dan moet ik die openen in die router? Hoe kan ik zo'n poort dan openen?

edit2: als ik dus uitzoek welke poort msn daarvoor gebruikt dan moet ik die openen in die router?
Ja.
Hoe kan ik zo'n poort dan openen?
Precies zoals ik dat al eerder aangaf voor jouw server, maar zijn de gegevens, zoals de poorten, wel anders.

edit: Het wordt langzamerhand wel bedtijd denk ik. ;)

Dennis.

Laatst bewerkt:
Ja, heel erg bedankt,.. ik geloof dat het poort 6901 is, dus ik zit nu te wachten tot er iemand online komt :P

Vraag opgelost :)

Graag gedaan. Succes verder. ;)

Dennis.

PS: Ja, poortnummer 6901 komt mij inderdaad bekend voor.

Weet niemand of het mogelijk is dat ik zelf ook via dev.sandh.nl in mijn eigen apache kan komen? Want dit vind ik erg irritant enzo.. :mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan