apache server fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

sacha12

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2005
hey
ik heb een apache server opgezet als ik deze bekijk binnen mijn netwerk kan ik mijn site bekijken
als er iemand de site buiten het netwerk wil bekijken lukt dat niet nogtans de server heeft in bel verbinding met adsl en verdeelt gewoon naar 1 pc internet zonder rooter met gewoone netwerk kabel wie kan me helpen

http://sach-products.no-ip.info - server

Laatst bewerkt:
Ik denk toch dat het een webserver is, die je wil opzetten? Niet?:)

Succes er dan nog mee. (en nu hou ik m'n klep:D )

James:thumb:

Geplaatst door James007
Succes er dan nog mee. (en nu hou ik m'n klep:D )

James:thumb:

Apache is vrijwel altijd webserver he ;) .

Trouwens sacha12, blijf maar in deze topic. We vragen de mod wel of hij hem verplaatst.

Geplaatst door sacha12
hey
ik heb een apache server opgezet als ik deze bekijk binnen mijn netwerk kan ik mijn site bekijken
als er iemand de site buiten het netwerk wil bekijken lukt dat niet nogtans de server heeft in bel verbinding met adsl en verdeelt gewoon naar 1 pc internet zonder rooter met gewoone netwerk kabel wie kan me helpen

http://sach-products.no-ip.info - server

Geen firewall die gezellig aan het blokken is?

Neen, ik heb reeds gevraagd te sluiten.
Staat nu ook in die sektie.

(Verplaatsen kon ook, maar nu hoeft mumzel niet te schuiven. Ik wil ze geen punthoofd doen krijgen van mijn meldingen)

James:)

nee dat heb ik niet aleen de firrewol in mijn win xp staat nog aan en ik weet niet goe ik deze kan uit plaatsen

Geplaatst door James007
Neen, ik heb reeds gevraagd te sluiten.
Staat nu ook in die sektie.

(Verplaatsen kon ook, maar nu hoeft mumzel niet te schuiven. Ik wil ze geen punthoofd doen krijgen van mijn meldingen)

Owh ok.. Dan maar daar verder (is niet zo tactisch misschien, heb je 2 topics).

GA DAN HIER NIET VERDER LIEVERD!:D
Normaal vraag ik altijd te verplaatsen, maar Sacha had het bericht reeds in de andere sektie gezet, dus moet deze dicht.

Ik ben daar al verder gegaan. Mumzel zal deze zo wel sluiten :).

@James; zeg dat dan tegen Sacha ;). Wat ik ook zei :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan