Apache

Status
Niet open voor verdere reacties.

BugMenOT2

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2006
Hello,

Ik zet mijn wampserver opnieuw aan om verder te gaan met programmeren en hij zegt dat maar 1 service werkt. (MySql)

Apache dus niet (al geherinstalleerd en al)

voor het opstarten komt een klein opdrachtprompt waarin staat :

typ net helpmsg 3547

ik doe dat en hij geeft :

Specifieke fout: ***.

Kan iemand helpen want kan nu niet verder met het leren van php?:confused:

Laatst bewerkt:
Kijk eens bij je services of IIS aanstaat? Als dat zo is, is de kans groot dat deze op dezelfde poort als apache draait, maar op een poort kan maar 1 proces tegelijk draaien (dit klopt niet helemaal, maar is wel regel).

Stop IIS. Start WAMP. Start IIS.

--Johan

nee staat er niet tussen.
Er staat alleen "wampapache" 'gestopt' en kan hem niet aanzetten (hij doet het gewoon niet).

Nog altijd niet (Wamp)

Hij doet het nog altijd niet!

Ik kan geen php meer leren met wamp;

Weet iemand echt niet de oplossing?

Ik gok dat WAMP een All-In-One pakket is (Dus niet dat je zelf alles hebt geconfigureerd)

Je zegt dat je Apache al hebt geprobeerd te herinstalleren... Ik denk dat niet heeft geholpen omdat Apache onderdeel is van WAMP (Als het dus een AIO is), verwijder heel WAMP eens (Niet vergeten je bestanden uit de Root te halen en een MySQL backup te maken in PHPMyAdmin) en download e.v.t. de laatste versie ervan. Installeer hem eens opnieuw en kijk dan of het werkt...

Mocht het dan nog niet lukken en er is niemand hier met een oplossing zou ik je aanraden om USB-Webserver te gebruiken. Doet hetzelfde en deze hoef je niet te installeren, gewoon opstarten en je kunt naar localhost:8080

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan