Gegeven wat je terugmeldde kan het niet (meer) zijn dat het probleem van Windows vandaan komt, dus moet je kijken in Incredimail zelf voor de oplossing.
Ik vond de volgende suggesties, met mijn vertaling in NL erachter (ik heb zelf niet Incredimail). Graag eerst optie a. proberen, dan b. als a. niet werkt en dan c. als a. en b. niet werken.
Optie a.:
1. Open IncrediMail
2. Click on 'Tools' and select 'Options...' , then click on the 'Language'.
[Klik op Extra en kies Opties en klik op Taal]
3. Uncheck the 'Use the last language that was used for editing' checkbox.
[Vink uit: "Gebruik de taal die het laatste gebruikt werd bij het maken en wijzigen van berichten"]
Optie b.: Gebruik de [Alt][Shift] toetscombinatie. Ik bedoel hier dus de linker Alt-toets vasthouden en dan 1x kort de linker Shift-toets indrukken. Dan de linker Alt-toets loslaten en kijken of het probleem weg is.
Optie c.:
Extra -> Opties -> Taal -> verander "Standaard Codering" van "West Europees ISO" naar "West Europees Windows"
Hopelijk helpt het.
Tijs.