app data folder niet accesable

Status
Niet open voor verdere reacties.

deejayy

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2000
Berichten
201
Win7 Ultimate + sp1 met admin rechten.
Nu krijg ik bij Google Chrome met installatie Ad-Block Plus elke keer een melding dat ik hun data in App.Data Folder moet verwijderen.Echter kom ik niet in die folder [zie foto] .Heb dus alle mappen zichtbaar ingesteld.
Ra ra ?
 

Bijlagen

  • Snagit1.jpg
    Snagit1.jpg
    59,2 KB · Weergaven: 36
Klik rechts op de map en klik op Eigenschappen.
Ga naar tabblad beveiliging, klik op de knop Geavanceerd en kijk in tabblad Eigenaar wie de Eigenaar is van de map.

In tabblad machtigingen zie je welke objecten welke rechten hebben.
Wil je meer rechten?
Vertel me eerst eens wat je er ziet.
Op die map heb ik alleen mijn eigen account alle rechten gegeven, geen administrators, geen andere gebruikers, je kan dan ook eigenaar van de map worden, en zelf de instellingen zo instellen dat jij in jou account er alles mee kan.
Ik heb zelfs het object SYSTEM er geen eens bij staan, standaard na een installatie is dat ingesteld door de windows installer genaamd trusted installer.
De naam trusted installer kan je dan ook tegen komen tussen de objecten in windows beveiliging.

Als je de eigenaar van een map wordt moet je zelf de objecten beheren.
Dat is niet zo moeilijk als je weet hoe dat werkt.
En als je weet hoe de boomstructuur van windows systeem werkt.

Ik haal bijvoorbeeld apparaten die via de usb zijn aangesloten geweest waarvan ik weet dat ik de apparaten nooit meer aansluit uit het register.
Dat alles doe ik met machtigingen, die ik wijzigen moet voor ik die sleutels kan verwijderen.
Zo hou ik mijn systeem schoon, ik zoek het op in het register en verwijder het daar.

En dat alles is als windows geinstalleerd is zo ingesteld via windows beveiliging dat in die systeeminstellingen via het register daar geen machtigingen zijn toegewezen om te verwijderen, die moet ik dan zelf toewijzen, waarna ik via tabblad beveiliging via machtigingen mezelf volledig beheer geef er over.

In principe is op alles beheer te krijgen, als je maar weet hoe dat werkt, en je weet waar en wanneer je dat toe kan passen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan