app die apps synchroniseert

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjoderoon

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
Ik heb een Galaxy Gio en daar is vandaag op samfirmware een nieuwe stock rom voor online gekomen (2.3.6). nu wil ik deze erop gaan zetten, maar dat betekent alle apps opnieuw installeren en downloaden.
Alle instellingen die ik had er opnieuw opzetten etc etc etc.

Is er een app die een backup maakt van je telefoon instellingen (welke ringtone, data instellingen etc) en is er een (andere) app die bijhoudt welke apps je geinstalleerd hebt, in de cloud, zodat je.. als je klaar bent met de nieuwe software, weer deze app installeert en vervolgens de betreffende apps weer geinstalleerd worden?

Een soort dropbox voor je apps?

zou super zijn!

bedankt, alleen dit is voor een apple. Ik heb een samsung gio met Android.

Ik heb wel Titanium Backup gevonden. dat zou het moeten doen, alleen heb ik (nog) geen root access.
Verder lijkt ook Appbrain wel een dergelijke functionaliteit te hebben, als je de apps via appbrain gedownload hebt.

titanium backup sprong er wel enorm uit, maar is helaas niet gratis (de uitgebreide Pro versie dan).

bedankt, alleen dit is voor een apple. Ik heb een samsung gio met Android.

Ik heb wel Titanium Backup gevonden. dat zou het moeten doen, alleen heb ik (nog) geen root access.
Verder lijkt ook Appbrain wel een dergelijke functionaliteit te hebben, als je de apps via appbrain gedownload hebt.

titanium backup sprong er wel enorm uit, maar is helaas niet gratis (de uitgebreide Pro versie dan).

Ja dat is wel jammer, sorry dat ik het niet goed las.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan