App geschiedenis leegmaken oude apps weggooien

Status
Niet open voor verdere reacties.

snijworst

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Wanneer ik op de Goole Play site naar [mijn apps] ga staan daar alle apps die ik in het verleden een keer op mijn telefoon geïnstalleerd heb gehad. Vele daarvan bevielen mij niet en gaan niet nog een keer geïnstalleerd worden. Deze wil ik uit het historie-overzicht verwijderen. Op mn telefoon kan ik die één voor één verwijderen en daar gaat met 150+ apps nogal wat tijd in zitten.

Op de site lijkt dit niet te kunnen, of zie ik iets over het hoofd...?

Iemand een oplossing?

open de playstore op je telefoon
klik op de menu knop en kies mijn apps
je hebt nu meerdere tabbladen onder andere geinstalleerde apps en alle apps
kies alle apps.
druk op een app die niet is geinstalleerd en hou hem even ingedrukt.
nu zit je in de selectie modus, klik alle apps 1x aan (die niet geinstalleerd zijn) en klik op verwijderen(kruisje rechtsboven bij mij)
hierna gaan ze ook weg op de website van google play.

suc6

Dat is mij bekent (zie boven), alleen met 150+ apps gaat daar nogal wat tijd in zitten. Bijkomend nadeel is dat de apps die ik laat staan bovenin de lijst blijven en ik dus voor elke volgende app die ik weg wil gooien 3 paginas naar beneden moet scrollen.

De vraag is dus: kan ik niet via de site bulk-weggooien...

Ik ben er ook bang van...

Wat als ik een 2e google account op mn telefoon zet, maakt android dan verschillende lijstjes aan met apps die ik onder de verschillende accounts geinstalleerd heb?

Is wel een testje waard; een app proberen onder account A en als het wat is weggooien en opnieuw installeren onder account B. Als dat me een kort lijstje met blijvende apps onder account B oplevert heb ik er enigszins vrede mee...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan