App Inventor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neyeox

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2012
Hallo iedereen,

Een vriend van mij en ik willen een App maken voor ons PWS (profielwerkstuk). Via via is mij App Inventor aangeraden. Je zit bij dat programma niet echt met programmeren maar met van die blokken. Anyway, wij hebben er allebei totaal geen ervaring mee, daarom zoeken wij om hulp. Onze leraren kunnen ons er ook niet mee helpen dus bedachten wij maar om het internet te raadplegen.
Wij willen in onze app een simulatie maken van een worp met weerstandskrachten. (Het is voor natuurkunde, vandaar). Wij hebben een goed werkend model gemaakt in Coach 6 met alle formules, variabelen, regels etc. Onze vraag is; zou iemand (of meerdere personen) ons willen helpen met het maken van de app in App Inventor?

Alvast bedankt,
Sjoerd

Hallo Sjoerd,

Ik heb wel (wat) ervaring met App Inventor.
Ik kan je wel af en toe helpen met het een en ander.

Groet, Jochem

Hallo Jochem,

Het zou heel erg fijn zijn dat je ons kunt helpen. Ik zal deze week ons model even online zetten. Dan kun je denk ik wel begrijpen wat wij precies willen.

Groeten
Sjoerd

Plaatje model.jpg

Hallo Jochem,

Hier het plaatje van ons model. De gemarkeerde getallen zijn de variabelen die ingevoerd moeten kunnen worden. Met vw wordt de windsnelheid bedoeld. De rest spreekt, denk ik, voor zich. Erg tof dat je ons wilt helpen.

Groeten Sjoerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan