App met streepjes wifi, tijd en geluid?

Status
Niet open voor verdere reacties.

reclamebaan

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2012
Berichten
25
Goede morgen,

Ik help mensen met een windows 8 computer op weg. Ik heb ze geleerd hoe de nieuwe interface te gebruiken, wat ze goed bevalt. Alleen missen ze één ding: de traditionele balk met daarop de tijd, de wifi streepjes en het volume; zoals die altijd op het 'oude' bureaublad te vinden was.

Is hier in de nieuwe interface soms een app voor, of is deze balk daar alsnog in te stellen?
 
Maar dan moet je toch weer terug naar het oude bureaublad. Handig zou zijn als de taakbalk ook naar de windows 8 interface verhuisde, of dat er een tegel voor zou bestaan. Ter illustratie, deze foto toont goed aan wat ik bedoel: image.jpg
 
:eek: Helaas weet niet hoe dat kan doen ( bij W8 ! ) interface dat blijft en...nog die taakbalk ...
hier W8 gebruikers, .....bijspringen moeten ....:D
 
Op mijn PC heb ik ook Windows 8 en de tijd en volume stonden al standaard rechts in de werkbalk.
Deze PC heeft geen Wifi dus dat staat er bij mij niet in.
Heb je wel het driehoekje dat omhoog wijst daar staan?
Klik er dan eens op, kies voor aanpassen en geef aan van welke applicaties het pictogram moet worden getoond.
 
Bedankt voor de tip. Zoals gezegd, ik help andere mensen dus ik heb het niet zo bij de hand. Morgen ga ik er weer werken, dus dan zal ik eens kijken;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan