app`s downloaden in windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

opaben

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2013
Beste mensen, als ik probeer een app. uit de store van win8. te downloaden krijg ik een melding, dat dit niet kan omdat mijn internetverbinding niet snel genoeg zou zijn.
Is dit normaal? Ik heb een adsl verbinding van hetnet met 8Mb download en nog met geen enkel besturingssydteem problemen gehad.
De minimale systeemeisen van microsoft voor win8 geven alleen aan, dat er een actieve internet verbinding moet zijn en geen snelheid.
Gaarne ervaring van medegebruikers.

bvd. opaben.

a'j van mekaar hoalt is de wek zo um.

Welkom op het forum,
Ik wil je niet meteen kwetsen of iets dergelijks maar 8MB? is dat de opgeven snelheid door Het Net?
8MB is vrij weinig tegenwoordig, en ik vind het dan ook niet zo heel gek dat windows 8 daar niet echt me gaat werken in de app store of hoe dat ook mag heten
Mijn advies: Upgrade je snelheid :-)

beste mega senior,
weet ik weet ik, maar ik woon in het buitengebied en kom voor kabel en glasvezel niet in aanmerking. hetnet, dus kpn, geeft aan niet sneller op mijn lijn te kunnen leveren.
als microsoft eenvoudig bij zijn systeemeisen aangeeft een snelle internet verbinding voor win8 nodig te achten dan had ik het niet aangeschaft.

opaben.

a`j van mekaar hoalt is de wek zo um.

@opaben
Welkom op Helpmij. :)
Je hebt volkomen gelijk hoor, ik heb dit nog nooit meegemaakt dat MS aangeeft dat je internetverbinding te traag is om iets van hun te kunnen downloaden. :o

Laatst bewerkt:
Beste Bourgondier,
Ik neem mijn pc vanmiddag mee naar mijn zoon die heeft een snelle internet verbindng, eens kijken of ik dan wel een app uit de store kan downloaden. Hou jullie op de hoogte.
Opaben.

Beste mensen.

Bij mijn zoon met een 50 mb download kreeg ik dezelfde foutmelding. Ik heb toen kontakt gehad met microsoft waar ik doorverwezen ben naar internet of naar de leverancier van deze windows 8 software omdat het een OEM versie zou zijn die niet door hen ondersteund wordt. De leverancier heeft vervolgens via de functie ,, windows vernieuwen ,, en met behulp van de windows 8 schijf de boel weer aan de praat gekregen. Tot zover is het probleem opgelost want ik kan nu uit de app store downloaden.

opaben.

:thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk, boven de beginposting v.d. site).

bourgondier.

done, sorry.

opaben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan