app voor plaatsbepalen via gps

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Ik heb, noodgedwongen, sinds kort een telefoon waar je apps op kunt zetten maar ben daar nog niet in thuis.
Nu is het geval dat wij vaak wandelen in de bossen en lijkt het me wel makkelijk als ik dan via mijn smartphone met gps kan zien waar we ergens wandelen. We zijn ook wel eens helemaal fout gelopen en hebben toen een omweg gemaakt van 10 km.
Is er iemand die weet of er een app is waarmee je met gps, dus niet via internet want een internet abonnement neem ik niet, kunt zien waar je loopt?
Ik heb er wel een app op die de fietstijden en wandeltijden enz. meet maar je kunt niet zien waar je op dat moment loopt of fietst.

Hoi,

Deze heb ik werkt zonder internet weet niet zeker of deze helemaal in je behoefte voorziet heeft wel een wandel functie

Ik ga hem bekijken vanmiddag Modag bedankt. Het gaat er vooral om dat ik wanneer ik ergens in een bos aan het wandelen ben op mijn smartphone kan zien waar ik ergens wandel op dat moment.

Bedenk wel dat je in het bos op veel plaatsen hoge voorwerpen om je heen hebt waardoor het GPS signaal slecht of zelfs afwezig kan zijn.

Ja maar ik loop ook wel op de hei, het gaat om een beetje plaatsbepaling zodat ik niet zo snel helemaal de verkeerde kant op loop.

Ik heb er een paar geprobeerd maar de tracker doet het wel maar er is dan geen kaartje van de omgeving maar alleen een wit vlak met het gps tracking spoor.
Het kaartje komt alleen als ik verbinding maak met internet.
Ik zou juist een tracker willen waar het kaartje op zichtbaar is via gps en zonder internet verbinding.
Ik hoop dat er iemand is die dat weet, misschien zijn die er wel niet dat kan ook natuurlijk.

Als het niet noodzakelijk is dat de bospaden er op staan kan ik je wel helpen. Je kunt dan bijv. de positie opslaan waar je de auto neerzet, een eind wegloopt en dan weer terug naar de auto zonder omwegen. Je hebt geen internet verbinding nodig. Het is wel nodig dat wij dan persoonlijk contact krijgen.
mvgr. Wim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan