App Windows 8 Update

Status
Niet open voor verdere reacties.

FrankyCamerier

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2012
Berichten
22
Werk met windows 8.1.

Heb een groot deel van mijn apps geplaatst in mijn startscherm naar mate ik zelf gebruik.

Maar vind de app niet om windows te updaten.

Deze zou ik er willen toevoegen aan mijn startscherm.

Nu start ik dit op via configuratie etc.

Waar kan ik deze vinden of hoe moet ik dit oplossen.

mvg Franky
 
Sorry. Maar had deze voor dat ik mij pc opnieuw geinstaleert staan.

Weet enkel niet meer hoe mij dat toen gelukt is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je zegt helemaal niets over welke app. hier sprake is ? :(

Misschien vergis ik me nu over wat ik zegt :eek: omdat jij werkt met windows 8 enz.., maar als het over standaard windows app's gaat die kan je gewoon elke aanwijzen en naar bureau-blad kopiëren ( zie screenshot ! )

n5mo9x.jpg
 
Nee je vergist u niet.

Maar in Windows 8 heb je die start niet en moet men de koppeling ergens anders zoeken.
 
:confused: Och oke toch dan ?

In dit geval als maar zo is, hier moet je wel een goede tip over alleen maar een W8 gebruiker geven
en anders hoezo jij ook niet jouw windows 8 uitzicht van windows 7 geeft ? dan kan je op alle kanten :D
 
Laatst bewerkt:
Je kunt de 'pc-instellingen' app op je start scherm pinnen.
Ook kun je er komen door link onder in de hoek met de rechtermuis te klikken. Dan krijg je een lijst met dingen die in het oude start menu zaten (op de programma's na).

Of WINDOWS KEY+Q (werkt overal) en typ update en dan staat hij er al (aangezien je deze toch niet zo veel nodig hebt).
 
Bloodshed.

Zoals je beschrijft werkt het bij de meeste.
Maar jammer genoeg niet bij de Windows Update Daar krijg ik de keuze niet met de rechtermuisknop.
 
Je kunt de .exe in system32 toevoegen aan start menu, maar via configscherm-> update is maar 1 klik meer.

C:\Windows\System32\wuapp.exe => rechtermuis => vastmaken aan start
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan