Apparaat wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

willembrink

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2006
Hallo,

Ik heb dus al jaren een compueter met usb er op, altijd ging dat goed maar sinds kort werkt de usb niet meer.:( :( :(

Als ik een apparaat er in steek bijvoorbeeld mijn mp3-speler geeft hij um nog wel stroom want men mp3 word wel opgeladen maar er komt geen extra schijf (zoals normaal) bij van mun mp3-speler.

In apparaatbeheer zijn er verder ook geen problemen en ik heb al heel veel geprobeerd maar niks helpt.:(

Ow ja ik gebruik windows xp.

WIE WEET RAAD?????

Laatst bewerkt door een moderator:
heb je software verwijderd ,zodat er iets teveel verwijderd is.
staat in de bios je usb nog op enebled
en als dat allemaal niet helpt verwijder usb eens uit je aparaatbeheer enstart opnieuw op ,zodat windows de poorten opnieuw toewijst.

Hij werkt nog steeds niet en het zou wel handig zijn als iemand een oplossing weet, want ik gebruik de usb dagelijks.

HELP!!!:( :( :(

Ik heb nu zelfs windows opnieuw geinstaleerd en de drivers opnieuw geinstaleerd maar nog steeds doet ie nix.:( :( :(

Hopelijk weet iemand egt raad.:rolleyes:

Heb je ook geupdated naar SP1 of 2? aangezien USB2.0 alleen dan gaat werken, ook zul je eerst de chipsetdrivers moeten installeren, alvorens USB gaat werken, vooral indien het een VIA chipset is, maar ook voor andere merken geldt het vaak, anders de inf utility en de chipset regoninizing inf files, indien het een Intel chipset betreft.

Ik heb inderdaad ook een cd-rom met drivers voor het moederbord en alles ik zal die ook even helemaal instaleren.

Ik heb alle drivers van de usb en moederbord enz. geinstalleerd maar nog steeds hetzelfde probleem, kheb zelfs windows opnieuw geinstaleerd en service pack 2 er bij gedaan.:p

HELP ME!!!:( :( :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan