apparaatbeheer knippert

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Als ik op start druk en ga naar conf scherm en dan apparaatbeheer kies doet hij dat ook.
maar als ik op het plusje klik dan vouwt hij uit en weer terug in.
en dat altijd maar achter elkaar zodat hij staat te knipperen. ook zie ik steeds het rondje cirkelen net of ik met de muis klik wat niet zo is.
wat kan dit zijn??
e de waele

ben je zeker dat het niet is omdat je 2 keer gedrukt hebt (nog een keer bijvoorbeeld omdat het te lang duurde)

scan anders eens op spyware en virussen

het heeft allemaal te maken met mijn ingebouwde camera (webcam)
deze werkt op het moment niet en ik krijg hem met geen mogenlijkheid aan de gang. (acer crystal eye) hopeloos
IK heb deze vraag al gesteld in dit forum en loopt nog.
e de waele

heb je hetzelfde probleem ook als je net opnieuw hebt opgestart en nog niet geprobeerd hebt de webcam op te starten? :confused:

Ik heb namelijk ook vroeger wel wat problemen gehad om mijn acer webcam op te starten maar na het updaten van de drivers was dit wel opgelost...

Is het probleem nu opgelost?
Ga anders naar programmatoegang en instellingen, verwijder daar je webcam programma.
Installeer het opnieuw en kijk of het probleem blijft bestaan.

Ik heb dit al gedaan en ook diverse drivers geladen maar er werkt er geen een van maar ik denk dat daar op een andere topic al aan word gewerkt door help mij voor een oplossing te vinden ik wacht maar af
het probleem van het knipperen is opgelost door een opstart en dan was het goed.maar het is gekomen door die drivers
e de waele

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan