Apparaatbeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

GLADDE

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2001
ik kan mijn apparaten in apparaatbeheer niet terugvinden. ze zijn spoorloos verdwenen. Ook zijn mijn verbindingen bij netwerkverbindingen weggevallen. maar alles werkt wel. Vreemd? wie kan helpen?

Ja, wat gebeuren er toch vreemde dingen...

Komt systeemherstel in aanmerking? (Heb je recent iets nieuws geïnstalleerd?)

Anders evt. met de Windows CD in de drive:
Uitvoeren > cmd > sfc /scannow

systeemherstel geprobeerd, probleem blijft zich voordoen. Het scannen lukt niet geen setup cd alleen recovery cd aanwezig

Niet erg voor de hand liggend, maar doe eens een CHKDSK. Eerst zonder en dan met /F.

Veilig modus heeft ook niet geholpen, 'eenvoudige TCP/IP services' is aangevinkt, daar ligt het dus ook niet aan. vreemde zaak. Kan het een virus zijn?

Dus in Veilige Modus hetzelfde probleem...

Een virus? Lijkt mij niet.

Een zware methode is Windows Repair.
Dan moet je (omdat je geen Windows CD hebt) eerst de Recovery Console bij Microsoft downloaden.
Vervolgens naar Repair en dan in C:\Windows\repair:
copy system c:\windows\system32\system

In het uiterste geval een (upgrade) herinstallatie van Windows. :(

Geplaatst door GLADDE
hoe start ik repair op vanaf cd rom?
Als je het scherm krijgt om de setup te beginnen {enter} staat er onder dat je voor reparatie(repair) de R toets in moet drukken.

Opstarten vanaf de CD.
Wachten tot dat je de keuze krijgt R voor Repair.
Administrator wachtwoord negeren. (Enteren.)
Type achter de prompt: cd repair.

Oeps. Zie nu pas dat Crash al antwoordde.
Begrijp je vraag niet.

Soms iets als TweakUI Powertoys geïnstalleerd, daarmee kan je inderdaad de items verbergen.
Zoek eens naar .cpl bestanden, als deze er nog op staan kan je ook via die manier de verschillende onderdelen bereiken.

het lukt niet om system te kopieren bij windows repair. geeft aan ongeldig parameter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan