apparaatbeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

wegwijs

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2006
Ik heb geen geluid. bij apparaatbeheer staan bij overige apparaten en bij multimedia controller gele vraagtekens, geen geluid uit de boxen hoe los ik dit op? help me a.u.b.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Je zal de driver hiervan moeten installeren deze staat op de cd-rom van het moederbord of downloaden van de site van het moederbord.

Gr Modag

Misschien nog een aanvullinkje: het zijn keiharde waarheden in het bericht hierboven, maar in het geval van een pci kaart heb je eigenlijk niets te maken met de moederbord cd en / of de site van de fabrikant van het moederbord, maar slechts met de site / fabrikant van de (externe) geluidkaart.

Enne....... Toos, van harte welkom bij de Helpmij!

Laatst bewerkt:
geluiden en audioapparaten

Helemaal geen geluid.
Bij eigenschappen voor geluiden en audioapparaten gekeken.
Alles werkt correct alleen bij multimedia-controllers krijg ik een apparaatstatus.
met het volgende de stuurprogamma's voor dit apparaat zijn niet geinstalleerd.
{code 28) hoe installeer ik die. graag hier een antwoord op. b.v.d

Ik moet mijn eerdere berichtje nuanceren en mogelijk toch met Modag meegaan. Als er een multamediacontrollerprobleem is zou dat toch een probleempje kunnen zijn van het niet (goed) geinstalleerd zijn van moederbord drivers v.w.b. de aansturing geluid, nog even los van het al dan niet aanwezig zijn van geluid on board of een extterne pci kaart.

Ik zou beginnen met het binnen apparaatbeheer de-installeren van de foute apparaten en daarna opnieuw opstarten. Mogelijk installeert Windows uit zichzelf al de juiste, zo niet dan idd. de moederbordcd er even bij pakken. Heb je die niet dan even het merk en type moederbord hier posten.

mijn vraag is opgelost

heel hartelijk bedankt mijn vraag is opgelost hartelijk dank aan ieder
m.v.g. toos schelle

Als je mogelijk nog even aangeeft wat de uiteindelijke oplossing was, dan kunnen anderen die een soortgelijk probleem hebben en ooit de zoekfunctie gebruiken, er mogelijk ook hun voordeel mee doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan