Apparaten en printers geeft niks weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Royke007

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2010
Berichten
132
Hallo het is al een hele tijd gelden dat ik met een probleem zat waar ik geen oplossing voor kon vinden.
Nu heb ik er weer 1.

Vandaag wilde ik de instellingen van mijn printer aanpassen en nu blijkt dat als ik op
apparaten en printer klik dat er niks meer gebeurd. De map word geopend maar daarna blijft de balk boven in beeld maar door lopen maar gebeurd verder niks meer.
Nu ben ik al opzoek gegaan naar oplossingen en vond al dat het eventueel een probleem kon zijn met de Bluetooth. Nou ik heb geen bluetooth op deze computer staan. Verder wordt er ook gesproken over programma's en stuff maar die moet je betalen en daar heb ik het geld niet voor.

Ook al systeemherstel gedaan maar dan komt het volgende probleem dan kan ik niet meer inloggen op het bedrijfsnetwerk.

Iemand een oplossing ? want kan zo niet verder werken.

Grtz Roy

Ik heb net mijn laptop eens in veilig modus opgestart en toen eens bij apparaten en printers gekeken nu blijft dat er niks meer is staat en als ik op printer toevoegen klik geeft hij aan:
Kant printer toevoegen niet starten. De lokale print Spooler-service wordt niet uitgevoerd. Start de spooler opnieuw of start de computer opnieuw op.

Nou computer opnieuw gestart en nog geen resultaat.

Nu wil mijn werkgever inloggen op mijn laptop en dat gaat ook al niet. Niet met zijn eigen account maar ook niet met administrator account.

Ook heb ik al geprobeerd de driver te downloaden en te installeren maar dat lukt ook al niet. Ik snap er echt niks meer van.

????????????
Grtz
 
Laatst bewerkt:
Je berichten samengevoegd. Binnen een half uur reageren op eigen bericht is onzinnig, je kan beter je bericht aanpassen. Daar hebben we die knop voor.
 
Hallo

Ok thnx zal er de volgende keer even op letten.
In de tussentijd nu toch maar een recovery gedaan van het systeem dus ja nu geen problemen meer

Grtz
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan