Apparaten hebben regelmatig geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rickhoi

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2013
Berichten
16
Hoi

De laatste 2 dagen doen de telefoons in ons huis vreemd, regelmatig als ik op de wifi zit kan ik niet whatsappen of internetten. Ik zet ze dan even uit en haal de accu eruit maar dat helpt niet. Mijn PC zit altijd al op het draadloze netwerk en daar heb ik nooit problemen mee gehad.

De telefoons zeggen dat ze verbonden zijn want ik zie het tekentje, bij de instellingen staat er gewoon dat hij met de router is verbonden maar om een of andere reden doet hij het vaak gewoon niet. Ik heb een telefoon op fabrieksinstellingen gezet maar zonder resultaat.

Oja en als ik ergens anders ben doet de wifi het wel gewoon dus ik denk niet dat het aan een telefoon ligt.

Ons draadloze verbindingstelsel ziet er nog al raar uit dus hier een schematische tekening.

http://oi60.tinypic.com/vp9203.jpg

De router beneden is nog al zwak dus daarom is er een kabel (geel op tekening) naar boven getrokken die in een andere router zit en vanaf die router kan ik internetten op mijn PC en met kabel spelen op de PS4. De gele kabel op de tekening is er vooral zodat ik boven ook op wifi kan met mijn telefoon. Dit heeft altijd perfect gewerkt maar sinds kort doet het internet op mijn telefoon soms wel en soms niet met beide routers. Ik heb al geprobeerd om de stroom eruit te halen maar dat heeft niet geholpen, bij beide routers niet.

- Rick
 
een (oude)laptop beneden die met een kabel is verbonden doet het nu ook niet meer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan