Apple Airport Extreme

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasper1000000

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2009
Hallo,

we hebben thuis een router van Thompson, maar die geeft veel problemen (reset is om de 3 of 4 dagen nodig, anders houdt hij er gewoon mee op)
Nu was mijn vraag of iemand ervaringen heeft met de Airport Extreme van Apple en of die het wel aankan om 1 xbox, 8 iPhones/Pods/Pads, 2 windows pcs, Apple TV en een wifi tv tegelijk te verbinden zonder problemen? Het aantal is sowieso minder dan de maximale 50 volgens apple maar ik weet niet zeker hoe het met de xbox zal gaan?

Alvast bedankt.

Okee bedankt, maar weet je ook of het met de xbox lukt? en weet je ook of xbox en downloaden via Bitcomet tegelijk kan? Want ik heb het idee dat dat nu ook problemen geeft (en ik weet niet waar dat dan weer aan ligt)

als alles klopt moet dit goed gaan. maar of het snel is licht aan je provider

we hebben 60MB/s van UPC dus dat moet wel goed zitten. Het gaat me er alleen om dat die dingen niet tegelijk kunnen met onze huidige router (de nat type is telkens strict waardoor je niet online kan of de xbox wordt helemaal van het netwerk afgegooid.) Iemand die hier ervaringen mee heeft of iets over gelezen heeft?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan