Apple Cinema Display 23" + Acer P221w op XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

TyphOnX

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2009
Beste allemaal,

Jullie lezen het waarschijnlijk al, ik wil een Apple Cinema Display ADC van 23 inch aansluiten tesamen met een Acer P221w van 22 inch, beiden draaiend op één computer met XP Home SP2.

Is dit mogelijk? Mijn videokaart (Radeon X1650 Series) heeft twee aansluitingen. Verder is mijn vraag, wanneer dit (niet) mogelijk is, of ik hiervoor nog extra kabels of andere 'omzetters' voor nodig heb? (om de Apple monitor aan de praat te krijgen)

Alvast bedankt voor gedane moeite,

Rick

Laatst bewerkt:
Lijkt mij geen probleem, ze zullen vast allebei via DVI aan te sluiten zijn.

Ik neem aan dat je grafische kaart ook 2 DVI-uitgangen heeft dus moet lukken.

Het is overigens een cinema Display 23" ADC. Is dit met een speciale aansluiting, dat jullie weten? Ik heb inderdaad 2 DVI-uitgangen in mijn videokaart zitten.

Laatst bewerkt:
Hmm, ik vermoed dat je deze tweedehands gaat aanschaffen?

Vraag dan even naar foto's van de aansluitingen.
Als ik dit namelijk zo lees zul je die nodig hebben voor je hem aan kunt sluiten op een DVI-poort.

Bedankt voor je reacties. Inderdaad een tweedehands, worden volgens mij ook niet meer verkocht door Apple.

Dat denk ik dus ook, dat ik zo'n aparte aansluiting nodig heb. Dat schiet niet op, want die zijn vrij prijzig! Maar wie mooi wil zijn, moet pijn lijden.

Ik heb nog een vraag aan jullie. Ga ik er eigenlijk op vooruit als ik deze Apple monitor aanschaf? Er van uitgaande dat ik de Acer monitor vervang door de Apple monitor. Is deze helderder bijvoorbeeld? :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan