Bertil Daniels
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 mei 2010
hallo Dames en Heren,
IK ben met een project bezig om Xbmc op mijn Apple tv te krijgen. Het apparaat is al ge jailbreakt. Maar nu ben ik bezig met het programma TERMINAL om via SSH in de apple tv te komen door in te loggen via het ip adres. ik typ dan in ssh root@ ip adres . Dan vraagt hij of ik echt wel verder wil k typ dan yes dan vraagt hij om een password dat zou standaard alpine moeten zijn. Dat is bij alle apple tv 2 zo. Gevonden op het internet. Maar nu blijk het bij mij niet te werken en mag ik na 3 keer invullen van het password niet meer verder in kom ik automatisch weer bij het begin. van het programma.
Hier een kopie van wat er gebeurd:
Last login: Tue Oct 11 12:39:02 on ttys000
MacBook-Pro-van-Bertil-Daniels:~ bdaniels$ ssh root@ xx.x.x.x.
The authenticity of host '
:1)' can't be established.
RSA key fingerprint is 79:6d:49:4c:92:ed:5b:32:e5:09:2a:79:2a:b8:10:87.
Are you sure you want to continue connecting (yes/no)? yes
Warning: Permanently added '' (RSA) to the list of known hosts.
Password:xxxxx
Permission denied (publickey,keyboard-interactive).
MacBook-Pro-van-Bertil-Daniels:~ bdaniels$
Dus mij vraag is is er een manier om achter het password te komen? Of kan ik via een andere manier in de Apple TV2 komen om Xbmc te installeren?
Al vast dank voor de moeite van het lezen van deze uitdaging hoop dat er iemand is die mij kan helpen. Ik weet dat het tegen de regels is van Apple. Maar zoals S. Jobs al zij soms moet je een beetje eigenwijs zijn om verder te komen.
IK ben met een project bezig om Xbmc op mijn Apple tv te krijgen. Het apparaat is al ge jailbreakt. Maar nu ben ik bezig met het programma TERMINAL om via SSH in de apple tv te komen door in te loggen via het ip adres. ik typ dan in ssh root@ ip adres . Dan vraagt hij of ik echt wel verder wil k typ dan yes dan vraagt hij om een password dat zou standaard alpine moeten zijn. Dat is bij alle apple tv 2 zo. Gevonden op het internet. Maar nu blijk het bij mij niet te werken en mag ik na 3 keer invullen van het password niet meer verder in kom ik automatisch weer bij het begin. van het programma.
Hier een kopie van wat er gebeurd:
Last login: Tue Oct 11 12:39:02 on ttys000
MacBook-Pro-van-Bertil-Daniels:~ bdaniels$ ssh root@ xx.x.x.x.
The authenticity of host '

RSA key fingerprint is 79:6d:49:4c:92:ed:5b:32:e5:09:2a:79:2a:b8:10:87.
Are you sure you want to continue connecting (yes/no)? yes
Warning: Permanently added '' (RSA) to the list of known hosts.
Permission denied (publickey,keyboard-interactive).
MacBook-Pro-van-Bertil-Daniels:~ bdaniels$
Dus mij vraag is is er een manier om achter het password te komen? Of kan ik via een andere manier in de Apple TV2 komen om Xbmc te installeren?
Al vast dank voor de moeite van het lezen van deze uitdaging hoop dat er iemand is die mij kan helpen. Ik weet dat het tegen de regels is van Apple. Maar zoals S. Jobs al zij soms moet je een beetje eigenwijs zijn om verder te komen.