Apple TV 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mitchelhal

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2010
Berichten
216
Geachte lezer,

Ik heb reeds een Apple TV aangeschaft om films die ik download te kijken op mijn TV via de Apple TV 3.
De meeste films die ik download zijn TS bestanden of .avi bestanden maar deze kunnen niet worden afgespeeld op de Apple TV.
Nu weet ik dat je .avi bestanden kan converteren naar .m4v en .mp4.
Bij video ts lukt het mij ook wel.
Maar is er nou een manier om .avi bestanden op je Apple TV 3 af te spelen zonder deze eerst te converteren.
Want het converteren per film duurt erg lang.
Ik weet dat er als het goed is nog geen jailbreak is voor de Apple TV 3. En zelf dacht ik al aan XBMC maar daar is een jailbreak voor nodig.
Ik wil gewoon simpelweg .avi bestanden afspelen op mijn Apple TV 3 zonder eerst het bestand te converteren.
Weten jullie ook een manier om video_ts af te spelen op de Apple TV 3?

Ik hoor graag jullie antwoord!

Groetjes,
Mitchelhal
 
Apple tv3

Beste Mtichel,

Zover ik weet is er nog geen mogelijkheid om .avi bestanden af te spelen via 3e generatie apple tv.
Een alternatieve methode is om .mkv bestanden te downloaden ipv .avi bestanden. Deze bestanden zijn vaker HD kwaliteit.

Mocht je dit overwegen kun je de bestanden "omzetten" met het programma Subler.app Dit kost echter 4 a 5 min voor een volledige film.

Misschien dat je hier wat aan hebt.

Groeten,

D
 
Wat je zou kunnen doen, is het beeldscherm delen van je laptop, naar de Apple TV, dan kan je wel kijken.
 
Na deze laatste tip gaat het topic op slot aangezien het ouder dan 3 maanden oud is. Topics ouder dan 3 maanden hoeven niet omhoog gehaald te worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan