Apple VS Windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wazadup

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 sep 2015
Hey,

ik ben een student en wil een goede, snelle laptop kopen. Maar ik twijfel tussen een gewone windowslaptop of een macbook.
Ik surf er gewoon mee op internet, kijk er films mee en youtube, geen zware programma's dus.
Zou ik een macbook kopen, of dat geld uitsparen en gewoon een windowlaptop?

mvg

Waarom een super duur ding kopen als je alleen maar een beetje van het Internet gebruik maakt.. Ik zou gewoon voor een Windows laptop gaan.

Groetjes

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Het is inderdaad niet nodig om voor jou toepassing van het notebook een Apple te kopen.Kan een simpel notebook zijn maar geef even je budget dan kunnen we je misschien advies geven.

Dit kan een eindeloze discussie worden tussen Apple-voorstanders en Windows-voorstanders. Ik zou daarom zeggen, ga eens naar de Media Markt (of een andere Elektronica zaak) en probeer daar eens een Apple- en Windows computer uit. Maak daarna voor jezelf de beslissing welke computer je fijner vindt in gebruik en welk bedrag je daarvoor over hebt.

Jasper

student....en voor de studentenschool moet je niet met bepaalde programma's werken?
Als dit niet het geval is dan is het kwestie van persoonlijke voorkeur en budget.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan