Applet Security Settings

Status
Niet open voor verdere reacties.

dendeezen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mei 2013
Ik heb een (locale) applet die perfect werkt met Firefox 3.6.13 en java -1.6.0 (onder linux)

Op win7 en met Firefox 18.0.1 en java 7U21 krijg ik een pop-up met "Application Blocked by Security Settings"
(ook I.E. 9 geeft dezelfde foutmelding)
Wat is de simplelste oplossing?

Ik heb een (locale) applet die perfect werkt met Firefox 3.6.13 en java -1.6.0 (onder linux)

Op win7 en met Firefox 18.0.1 en java 7U21 krijg ik een pop-up met "Application Blocked by Security Settings"
(ook I.E. 9 geeft dezelfde foutmelding)
Wat is de simplelste oplossing?
controleren via headers wat het operatingsystem is en een melding plaatsen
"U computer is niet geschikt om dit te zien, downgrade to xp of installeer een beter besturingsysteem " en met een juiste link naar linux redhat of mac os of andere.
applets hebben geen rechten dus kunnen niet gevaarlijk behalve indien ze gesigneert zijn en de rechten vragen (dit zijn bijkomende codes) en dan nog bestaat er nog iets als een virusscanner het is meer een vorm om ander programmaturen te benadelen ten opzichte van die windows programmaturen stel dit dan duidelijk aan je gebruikers
en Plaats er ook link naar jre install om je gebruikers toe te laten dit te downloaden vermelden met iets als "je niet de nodige plugin" of zoiets. verder kan je ook kleine screenshot bij plaatsen om er voor te zorgen dat zij ook enkele instellingen doen die dit toe laten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan