Appliance om usb schijven om te vormen in netwerkdrives

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sword

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jul 2007
Weet er iemand een device dat van je usb-harde schijven netwerk-drives kan maken.

Als je vandaag usb schijven hebt, en je wilt ze available maken op het netwerk, dan moet de pc waarop je usb schijf is aangesloten steeds aanstaan. Ik heb er naar gezocht, maar kan nergens een device terugvinden waarop je een paar vrije usb-poorten hebt, en die je dan enerzijds in een adaptor plugt voor stroom, en anderzijds in verbinding zet met je netwerk. Deze zorgt er dan voor dat je hardeschijven 'beschikbaar' blijven op het netwerk zonder meer.

Bestaat dit? :evil:

Yep, externe hardeschijven met UTP aansluiting of externe behuizingen met UTP aansluiting. Als je dus een harde schijf wilt die je aan je netwerk kunt hangen zonder meer dan moet je dus geen usb-schijf kopen. En ik denk niet dat er een soort converter bestaat, anders zouden ze die UTP schijven niet verkopen.

Yep, externe hardeschijven met UTP aansluiting of externe behuizingen met UTP aansluiting. Als je dus een harde schijf wilt die je aan je netwerk kunt hangen zonder meer dan moet je dus geen usb-schijf kopen. En ik denk niet dat er een soort converter bestaat, anders zouden ze die UTP schijven niet verkopen.

m'n vraag is ondertussen al opgelost.

het bestaat dus toch wel.. check dit

http://www-nl.linksys.com/servlet/S...nksys/Common/VisitorWrapper&lid=2760875478B02

bestaan verschillende soorten van die apparaten..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan