Applicatie opent alleen in taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

erbicom

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 okt 2000
Klein vraagje: ik heb een applicatie en wanneer ik er op dubbelklik, opent deze alleen in de taakbalk. Het venster opent dus niet! Ik kan in de taakbalk alleen met de rechtermuisknop kiezen voor Minimaliseren (maar dat istie al heel erg) of Sluiten.
Hernoemen o.i.d. werkt niet.
Ik heb het bestand al verplaats naar het Bureaublad, zonde resultaat. Ik zie dat de applicatie wel op een of andere manier actief is, want de blauwe balk van b.v. Verkenner wordt grijs.

Wie weet hoe dit op te lossen is?

Ooit 2de beeldscherm op je pc aangesloten?

zie je het programma als je alt + tab doet?

Ik kan me niet herinneren dat er een tweede beeldscherm aangesloten is geweest. Maar deze pc heb ik gekregen, weet het dus niet zeker.
Alt-Tab kan ik nu niet proberen omdat ik remote op de pc werk.
Ook help rechtermuisknop/ Verplaatsen niet.
Ook niet in de snelkoppeling aangeven dat het Maximaal geopend moet worden.

Ik zie het wel in Taakbeheer staan en bij Processen.

Ik zie nu ook dat als ik op het programma dubbelklik (snelkoppeling gemaakt op buroblad) er een onzichtbaar Verkennerscherm opent op het Buroblad. Ik merk dat omdat ik met de muis heen en weer ging en opeen een handje zag i.p.v. een pijl. Klik ik daarin dan opent de Verkenner maximaal met daarin het programma (.exe).

Laatst bewerkt:
Ik heb het al voor elkaar gegreken. Via de command prompt :) vraag gaat op Opgelost!

documenten map opent alleen in taakbalk

ik heb een soortgelijk probleem, de map documenten opent alleen in de taakbalk. Via alt-tab zie ik wel dat ze actief zijn, maar ik kan het niet maximaliseren.

Als ik dat doe, en daarna weer op minimaliseer druk, dan zie je de map naar rechts even langs gaan, alsof het uit beeld 'vliegt'. Ik kan dus niets openen. Applicaties gaan wel open, maar de mappen niet. Dit zelfde probleem heb ik al wat langer met de reminders in het outlook programma. Ze staan in de taakbalk, maar ik kan ze niet openen. Ook zichtbaar via alt-tab.

Het probleem met de documenten map is sinds vandaag. Ik heb system restore geprobeerd, geen succes.

kan iemand me helpen?

@waarts, welkom op Helpmij :-)

Je hebt je vraag in een bestaand en erg oud topic geplaatst !
Ik heb de vraag gesloten en verzoek je een eigen topic te maken en de juiste sectie !

Dank je wel,

Terrarabo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan