Applicaties open op de achtergrond

Status
Niet open voor verdere reacties.

costyboy1983

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2006
Hello,

Ik zit met een vervelende frustratie. Mijn pc is wat trager geworden en de programma's openen soms vaak traag. Ondertussen wens ik beetje verder te surfen op tnet of mijn mails te lezen terwijl dat programma opent op de achtergrond. Maar nu, altijd komt hij op de voorgrond staan en moet ik in de taakbalk het wegklikken. Ik wens dus niet gestoord te worden door dat programma tot hij volledig operationeel is.

Echt vervelend.

Wie weet raad?
thx

Sorry hoor, maar kan je je probleem iets begrijpelijker uitleggen?

Sorry hoor, maar kan je je probleem iets begrijpelijker uitleggen?

Volgens mij nogal duidelijk. Maar swat,

Het is als volgt.
Dit is een voorbeeld:
Ik start outlook 2007 op. Dan moet hij lang checken naar mijn mails. Wel soms 2 minuten. Dus open ik IE om even het nieuws te lezen op nieuwsblad.be! Maar als ik net naar het eerste hoofdpunt aan het kijken ben stoort die outlook me wel zeker door ervoor te springen en dit zonder reden. Dus moet ik in de taakbalk het minimaliseren. Waarom diet hij dit? Niet omdat hij zogezegd klaar is. Want hij is nog altijd aan het verzenden en ontvangen. Dit heb ik dus ook bij word of access of andere programma's. Omdat men zo traag opstart heb ik het geduld niet om te wachten. Dus navigeer ik naar een openstaand programma waar ik verder werk terwijl dat andere "net opgevraagde" aan het openen is. Maar dat lukt niet. Dat "net opgevraagde" stoort me altijd. Dus moet ik wel wachten tot het opgestart is.

Ik denk dat daar wel een oplossing moet voor zijn.

Hopend dat het nu duidelijk genoeg is.

Mvg
DAvid

Dank je, het is me heel wat duidelijker nu.

Het moet ergens aan een instelling liggen "op voorgrond zetten/houden" of iets in die aard, echter is dit moeilijk te achterhalen vanop afstand.

Is het trouwens telkens IE die je opendoet en dat er dan andere programma's ervoor springen zogezegd?

Dank je, het is me heel wat duidelijker nu.

Het moet ergens aan een instelling liggen "op voorgrond zetten/houden" of iets in die aard, echter is dit moeilijk te achterhalen vanop afstand.

Is het trouwens telkens IE die je opendoet en dat er dan andere programma's ervoor springen zogezegd?

Hoi,
altijd en overal.
Bv, open ik Flash CS3 en zap ik naar IE of Outlook of naar andere dan zal flash mij toch blijven storen. Eerst toont hij een klein kadertje terwijl hij bepaalde dingen laad. maar dat wil ik niet zien. Maar toch, hij stoort me er mee. En als hij dan zijn componenten geladen heeft is hij daar nog eens. En als hij klaar is, hupla, nog ne keer.

Waar zou dat te vinden zijn? Op voorgrond zetten/houden?

Sorry maar waar je die optie kan vinden moet ik je echter schuldig blijven :confused:

Heb er niet zo direct een idee van..
Misschien eens rechterklikken op de taakbalk en kijk eens wat je daar kan aanpassen qua instellingen, anders "ergens" in het configuratiescherm.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan